آموزشی

ساخت وبلاگ

رپورتاژ آگهی چیست ؟

  • رپورتاژ آگهی چیست ؟

    رپورتاژ آگهی

    مدیران بازاریابی و وبمستران شرکت ها که برای بهبود رتبه سایت خود درگوگل بدنبال روش های جدید سئو و بهینه سازی سایت هستند ، پس از جستجو متوجه میشوند که سایت های آموزش سئو و متخصصین سئو رپورتاژ آگهی را به عنوان یکی از بهترین و جدید ترین تکنیک ها برای دستیابی به رتبه اول گوگل معرفی میکنند.

    به خبر تبلیغاتی گفته میشود که جهت معرفی خدمات و محصولات کسب و کار ها نوشته میشود و در سایت های خبری پربازدید منتشر میشود .

    رپورتاژ آگهی چه تاثیری در سئو و بهبود رتبه سایت در گوگل دارد؟ و چرا در تمام دنیا به عنوان یکی از موثرترین تکنیک ها برای بهبود رتبه سایت در جستجوی گوگل استفاده میشود؟

    چطور یکی از بهترین روش های بازاریابی آنلاین و برندینگ است که شرکت های مختلف برای کسب اعتبار بالاتر و جلب مشتری بیشتر استفاده میکنند ؟

    رپورتاژ یعنی چه ؟

    به معنی گزارش است که از کلمه ریپورت گرفته شده است ، repotrage یک کلمه فرانسوی است .

    رپورتاژ در حوزه تبلیغات اینترنتی و سئو سایت به عنوان یک گزارش یا مصاحبه برای معرفی برندها یا اشخاص در سایت های خبری مطرح شده است و بصورت یک حبر تبلیغاتی منتشر میشود.

    همچنین یکی از بهترین روش‌های تبلیغات اینترنتی و برندسازی است که بزرگترین برندهای دنیا برای معرفی محصولات و خدمات جدید خود از آن استفاده میکنند و به این دلیل تاثیرگذاری بالایی دارد که نوعی تبلیغات غیرمستقیم است و مخاطبان در زمان مشاهده آن بیشتر اعتماد میکنند و کل مطلب را مشتاقانه مطالعه میکنند .

    درواقع رپورتاژ آگهی یک خبر تبلیغاتی است که در قالب یک مصاحبه یا گزارش و یا مقاله در خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری پربازدید منتشر میشود که شامل یک تیتر جذاب ، چند پاراگراف متن و عکس و هایپرلینک فالو میباشد.

 

 براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير کليک کنيد

رپورتاژ آگهي چيست ؟

 

آموزشی...
ما را در سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : رپورتاژ,آگهی,چیست,؟, نویسنده : kavoosifar exam55 بازدید : 142 تاريخ : يکشنبه 25 اسفند 1398 ساعت: 13:29

فروشگاه پروژه - لایه باز تراکت

 

 براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير کليک کنيد

لايه باز تراکت

 

آموزشی...
ما را در سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : لایه,باز,تراکت, نویسنده : kavoosifar exam55 بازدید : 158 تاريخ : پنجشنبه 15 اسفند 1398 ساعت: 19:16

يکي از سرگرمي هاي ايرانيان تماشاي فيلم و سريال ايراني است. چند سالي است که بخش شبکه خانگي فعال شده است و فيلم ها و سريال هاي متنوعي را توليد مي کند که با همراهي و استقبال خوب مردم رو به رو شده است. در اين بين سايت هاي دانلود فيلم و سريال نقش ويژه اي براي اطلاع رساني و فروش اين فيلم ها و سريال ها براي کاربران ايفا مي کنند. يکي از بهترين سايت هاي دانلود فيلم و دانلود سريال ايراني سايت کافه فيلم مي باشد.اين سايت با انتشار جديد ترين اخبار از فيلم ها و سريال ها و همچنين نقد هاي عالي در مورد جديدترين فيلم ها کمک زيادي به کاربران براي انتخاب فيلم متناسب با سليقه خود جهت دانلود فيلم و سريال مي کند.

سايت cafefilm  به محض اينکه فيلم جديدي وارد عرضه نمايش خانگي شد آن را برراي کاربران عزيز جهت دانلود قرار مي دهد.

از جديد ترين فيلم ها و سريال هايي که وارد عرضه نمايش خانگي شده مي توان به فيلم هاي زير اشاره کرد.

دانلود سريال قورباغه

همون سيدي براي اولين بار کارگرداني يک سريال خانگي را بر عهده گرفت . اين سريال با نام قورباغه است که در اوايل سال 99 از سايت cafefilm قابل دانلود است. فصل اول اين سريال در 15 قسمت توليد شده است که خبرهاي رسيده حاکي از بازي کردن بازيگراني چون نويد محمد زاده، صابر ابر، سحر دولتشاهي و فرشته حسيني براي بازي در اين سريال است.

embp_h5.jpg

دانلود سريال قورباغه با لينک مستقيم

https://cafefilms.ir/series/frog-series-first-season

 

 

آموزشی...
ما را در سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : دانلود,سریال,قورباغه,با,لینک,مستقیم,از,کافه,فیلم, نویسنده : kavoosifar exam55 بازدید : 182 تاريخ : دوشنبه 12 اسفند 1398 ساعت: 20:08

تحصيل در آلمان يا تحصيل در فنلاند؟ کدام يک را انتخاب کنيم؟

حتما مي دانيد اين روزها مهاجرت تحصيلي به کشورهاي اروپايي، به يکي از آرزوهاي بسياري از جوانان تبديل شده است و تعداد بي شماري مي خواهند شانس خود را در کشوري ديگر امتحان کنند و دانشگاه هاي برتر دنيا را براي علم آموزي انتخاب نمايند.

نمي دانيم شما هم از همين دسته افراد هستيد و آرزوي تحصيل در دانشگاه هاي معتبر دنيا را داريد يا خير اما اگر شما هم جز همين افراد هستيد و مهاجرت تحصيلي را يکي از مناسب ترين مسيرهاي ممکن براي تغيير روند زندگي خود مي دانيد، پيشنهاد مي کنيم در اين گزارش با ما همراه باشيد تا در خصوص تحصيل در آلمان و همچنين تحصيل در فنلاند برايتان بيشتر صحبت کنيم.

تحصيل در آلمان

نگاهي به اطرافتان بندازيد، قطعا افرادي را پيدا مي کند که يا راهي آلمان شده اند يا مي خواهند به اين کشور بروند. اما علت اين امر چيست؟ بايد بگوييم آلمان يکي از کشورهاي مهاجر پذير به حساب مي آيد و سالانه هزاران نفر با مقاصد گوناگون، راهي اين کشور مي شوند. يکي از مهمترين دلايل جذب اين ميزان مهاجر، شرايط تحصيل در آلمان است که سبب شده دانشجويان بسياري خود را به اين کشور برسانند و براي تحصيل در اين کشور، اقدام کنند.

بايد تاکيد کنيم که آلمان کشوري است که از نظر تحصيل، در رتبه هاي برتر جهاني قرار دارد و امکانات بسيار ويژه اي براي دانشجويان در نظر مي گيرد. همچنين بايد بدانيد که تحصيل رايگان در آلمان امري طبيعي است و اين مهم يکي از اصلي ترين دلايل انتخاب اين کشور توسط مهاجرين محسوب مي شود زيرا ديگر نيازي نيست نگران پرداخت هزينه تحصيل خود باشند يا براي دريافت بورسيه مدت ها زمان بگذارند و تلاش کنند.

تحصيل در آلمان به زبان انگليسي يا آلماني؟

کافي است با افرادي که به دنبال يادگيري زبان آلماني رفته اند، صحبت کنيد و در خصوص اين زبان از آنها بپرسيد. مي دانيد چه اتفاقي رخ مي دهد؟ بايد بگوييم احتمالا ميبايست چند دقيقه اي را براي شنيدن غر آنها تحمل کنيد زيرا عموما از سختي و عدم جذابيت اين زبان گله مي کنند و ناراحت هستند. 

اما نکته مهم اين است که دانشگاه هاي آلمان هم به زبان آلماني تدريس مي کنند و هم به زبان انگليسي و شما مي توانيد به راحتي يکي از اين دو را که بيشتر دوست داريد انتخاب کرده و زحمت خيلي زيادي براي يادگيري زبان آلماني به خود ندهيد.

اگر قصد تحصيل در مقطع کارشناسي ارشد را داريد، بايد بگوييم شما نياز به مدرک آيلتس 6 يا مدرک زبان آلماني B2 را داريد و اگر نتوانيد يکي از اين دو را در اختيار بگيريد، پذيرش دانشگاهي شما با چالش رو به رو مي شود.

شرايط تحصيل در آلمان

معدل شما براي دريافت پذيرش در دانشگاه هاي آلمان يک امر بسيار مهم است. در واقع شما اگر مي خواهيد براي مقطع فوق ليسانس به کشور آلمان برويد، بايد بدانيد معدل مدرک ليسانس شما ميبايست بيش از 15.10 باشد. البته اين امر براي دانشگاه ها و رشته هايي است که به زبان انگيسي ارائه مي شوند و شما براي رشته هاي آلماني زبان، مي توانيد با معدل 13 نيز اقدام کنيد. براي دريافت اطلاعات بيشتر در اين زمينه مي توانيد به سايت موسسه دانش گستر کوه نور مراجعه کنيد.

شرايط دريافت ويزاي تحصيلي در آلمان

نيازي نيست که تاکيد کنيم قبل از رفتن به آلمان بايد ويزا تهيه کنيد! پس مدارک زير را براي گرفتن ويزا آماده نماييد:

  • پاسپورت با اعتبار بيش از 6 ماه به همراه دو نسخه کپي
  • مدرک پذيرش تحصيلي در آلمان
  • گواهي پايان دوره متوسطه همراه با ترجمه رسمي به زبان آلماني
  • گواهي پايان دوره پيش دانشگاهي همراه با ترجمه رسمي به زبان آلماني
  • گواهي پايان دوره کارشناسي براي متقاضيان مقطع ارشد به همراه ترجمه به زبان آلماني
  • گواهي پايان دوره کارشناسي ارشد براي متقاضيان مقطع دکتري به همراه ترجمه به زبان آلماني
  • فرم تکميل شده درخواست ويزا
  • عکس پاسپورتي رنگي
  • اصل شناسنامه به همراه دو نسخه کپي
  • گواهي توانايي و پشتيباني مالي
  • مدارک سوابق تحصيلي
  • هزينه صدور رواديد به ارزش 80 يورو
  • انگيزه نامه
  • رزومه تحصيلي

مزاياي تحصيل در آلمان چيست؟

تحصيل در کشور آلمان مزاياي بي شماري دارد. نمونه هايي از آن عبارتند از:

  1. تحصيل رايگان در آلمان اگر رشته و دانشگاه به زبان آلماني باشند
  2. توانايي تحصيل به زبان انگليسي
  3. حضور در دانشگاه هاي معتبر جهان
  4. امکان کار همراه با تحصيل
  5. تحصيل در رشته هاي متنوع و گوناگون
  6. امکان دريافت اقامت دائم و همچنين پاسپورت آلماني پس از فارغ التحصيلي

تحصيل در فنلاند

نيازي به گفتن نيست که فنلاند يکي از مرفه ترين کشورهاي اروپايي است که با استفاده از برترين سيستم هاي آموزشي، در رتبه معتبرترين گزينه هاي تحصيل براي دانشجويان به حساب مي آيد. مهمترين ويژگي تحصيل در فنلاند اين است که شما در کشور فنلاند مي توانيد در بيش از 100 رشته به تحصيل بپردازيد و مدرکي معتبر از دانشگاهي معتبر به دست آوريد. 

لازم است بدانيد تحصيل در فنلاند را مي توانيد به زبان انگيسي پيش ببريد و از بورسيه هاي تحصيلي اين کشور در مقاطع کارشناسي ارشد و دکتري نيز بهره مند شويد.

هزينه تحصيل در فنلاند

مي دانيم براي ما ايراني ها قانون بدي به حساب مي آيد اما بايد بگوييم بر اساس قانون کشور فنلاند، مهاجرين و اتباع خارج از اتحاديه اروپا ميبايست جهت تحصيل در فنلاند، هزينه پرداخت کنند. اين هزينه چيزي بالغ بر 4 هزار الي 18 هزار يورو است که به صورت سالانه ميبايست توسط دانشجويان پرداخت شود.

اما نکته مثبت اين قانون براي ما آن است که اين امتياز را به ما داده تا به مدت 25 ساعت در هفته کار کنيم و درآمد داشته باشيم. البته بايد گفت اين زمان در دوران تعطيلات تا 40 ساعت افزايش ميابد.

از سوي ديگر دانشجوياني که در کشور فنلاند فارغ التحصيل شده اند، مي توانند ويزاي خود را به مدت يک سال تمديد کرده و در جست و جوي کار باشند و در نهايت پس از يافتن کار، مجددا ويزاي خود را براي مدت طولاني تري تمديد نمايند.

موسسه دانش گستر کوه نور

اگر قصد داريد در کشورهاي اروپايي چون آلمان و فنلاند درس بخوانيد، مي توانيد از موسسه دانش گستر کوه نور کمک بگيريد. اين موسسه با کسب مجوز از وزارت علوم، تحقيقات و فناوري و با بيش از يک دهه فعاليت، مي تواند همراه شما باشد تا علاوه بر ارتقا سطح زبان خود، روند دريافت ويزاي خود را تسريع ببخشيد.

 

آموزشی...
ما را در سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : تحصیل,در,آلمان,یا,تحصیل,در,فنلاند؟,کدام,یک,را,انتخاب,کنیم؟, نویسنده : kavoosifar exam55 بازدید : 185 تاريخ : پنجشنبه 1 اسفند 1398 ساعت: 0:57

انواع حفاظ آکاردئوني محافظ درب ساختمان

گروه صنعتي حفاظ سازه توليد کننده انواع حفاظ درب آپارتمان و ساختماني با در نظر گرفتن بر اينکه بهترين خدمات ساختماني را به شما عزيزان ارائه دهد حفاظ آکاردئوني به شرح زير به شما عزيزان ارائه مي دهد.

حفاظ آکاردئوني سه گل ساده

حفاظ آکاردئوني چهار گل

حفاظ آکاردئوني پنج گل

حفاظ آکاردئوني سلطنتي تسمه نقشدار

حفاظ آکاردئوني پيچي (شکلاتي)

گروه صنعتي حفاظ سازه توليد کننده انواع حفاظ براي ديوار و درب ويلايي بهترين و کامل ترين نوع نرده براي ديوار را ارائه مي دهد.

شماره تماس 09123649705

با حفاظ فلزي آکاردئوني آشنا شويد!

امروزه انواع مختلفي از درب ها در مکان هاي مختلف مورد استفاده قرار مي گيرند. حفاظ فلزي آکاردئوني اما به نوعي براي حفاظت از درب هاي ساختماني و همچنين آپارتماني مورد استفاده است. شما ميتوانيد همچنين در انباري ها و مغازه ها از اين نوع درب ها استفاده کنيد تا ميزان حفاظت را افزايش دهيد. به طور کلي مي توان گفت که اين نوع درب ها از تسمه هاي فلزي تشکيل شده اند که به وسيله يک سري پيم هاي فلزي به همديگر متصل خواهند شد و در يک قاب فلزي قرار مي گيرند که آن ها را به صورت ريلي حرکت مي دهد.

آشنايي با حفاظ فلزي آکاردئوني

اگر شما هم ميخواهيد از اين نوع درب ها استفاده کنيد بهترين راه اين است که تماما با آن ها آشنا شويد. درب هاي آکاردئوني در واقع کمترين ميزان فضا را از راه پله شما اشغال خواهند کرد و به همين دليل هم گفته مي شود که براي عبور و مرور مزاحمتي نخواهند داشت. شما ميتوانيد انواع مختلفي از اين درب ها را مورد استفاده قرار دهيد که البته متداول ترين نوع آن ها درب هاي آکاردئوني سه لوزي و يا سه گل هستند که معمولا امنيت خانه شما را تا 90 درصد تضمين مي کنند و به همين علت هم استفاده از آن ها نسبت به سايرين رايج تر است. امروزه در بيشتر مکان ها براي اينکه بتوانيد امنيت را ايجاد کنيد نيازمند نرده هستيد و در اين بين مي توان گفت که براي درب ها مورد استفاده ترين نوع نرده ها همين درب هاي آکاردئوني هستند. بيشتر افرادي که در اين زمينه فعاليت مي کنند براي درب ها قفل هايي را نيز در نظر ميگيرند که شما ميتوانيد با تعداد حلقه هاي بيشتر از آن ها استفاده کنيد.

شرايط حفاظ فلزي آکاردئوني استاندارد چيست؟

اين نوع درب ها هم مانند تمامي مصالح و بخش هاي ديگري که در يک ساختمان مورد استفاده قرار مي گيرد بايد شرايط بسياري را داشته باشد که شما بتوانيد در نهايت امنيت آن ها را تا حد زيادي حفظ کنيد. از جمله اين شرايط مي توان به موارد زير اشاره کرد:

 

نصب حفاظ فلزي آکاردئوني

·        مقاطع کناري در اين نوع درب ها داراي ابعاد خاصي هستند که از جمله آنها ميتوان به ابعاد 30 در 50 اشاره کرد.

·        ابعاد ريلي نيز بايد به صورت 50 در 50 باشند.

·        شما بايد از تسمه هايي استفاده کنيد که مقطعي برابر با 20 در 5 دارند.

کاربرد حفاظ فلزي آکاردئوني چيست؟

حفاظ فلزي آکاردئوني اما نسبت به ساير درب ها استفاده هاي فراواني دارد که از جمله آنها ميتوان به بالا بردن ميزان امنيت در ساختمان هاي چند واحده اشاره کرد. اگر شما از اين نوع درها در ساختمان هاي مسکوني و يا تجاري هم استفاده کنيد هيچ مشکلي نخواهد شد. شما همچنين ميتوانيد از اين نوع درب ها در قفل هاي خارجي مانند محوطه هاي پارکينگ و ... استفاده کنيد.

قفل حفاظ فلزي آکاردئوني

اگر شما از انواعي از قفل ها براي حفاظ فلزي آکاردئوني خود استفاده کنيد ضمن اينکه مي توانيد استانداردهاي مربوط به امنيت را بالا ببريد قادر خواهيد بود قفل هاي آن ها را نيز عوض کنيد. دقت داشته باشيد که اين نوع از قفل ها معمولا به دو صورت وجود دارند، شما بايد بدانيد که هر دوي اين قفل ها بايد به صورت همزمان باز و بسته شوند چرا که در غير اين صورت نمي توانيد درب اصلي را باز کنيد. شما همچنين ميتوانيد از يک قفل سوم هم در اين زمينه بهره مند شويد که البته بايد حين ساخت و سفارش اين موضوع را به سازنده اعلام کنيد تا جاي لازم را در نظر داشته باشد. حفاظ فلزي آکاردئوني در اصطلاح حفاظ هايي دارد که به صورت مشبک هستند و جنس آن ها نيز از آهن است و به عنوان يک حائل امنيتي مورد استفاده قرار مي گيرند.

 

حفاظ فلزي آکاردئوني براي ايجاد امنيت در ساختمان

در انتخاب انواع درب هاي آکاردئوني بايد به نکات بسياري توجه داشته باشيد که از جمله آنها مي توان به موارد زير اشاره کرد:

1.     دربي که شما انتخاب ميکنيد نبايد کمتر از سه لوزي باشد. درب هاي سه لوزي در واقع به امنيت بيشتر خانه و ساختمان شما کمک خواهد کرد.

2.     درب موردنظر شما بايد قفل محکم و ايمن داشته باشد.

3.     قسمت ريلي در دربهاي شما نبايد سخت و سفت باشد و بهترين راه اين است که شما از روان کننده استفاده کنيد.

4.     پروفيل هايي که براي اين نوع از درب ها استفاده مي کنيد نبايد از جنس آهن هاي ضايعاتي باشد.

5.     زماني که درب باز و بسته مي شود، نبايد صداهاي بسياري از خود توليد کند.

  .حفاظ فلزي آکاردئوني امنيت را در چه حدي تامين مي کند؟

درب هايي که بدين صورت توليد مي شوند معمولا داراي يک سري استانداردهايي هستند که امنيت را در اين زمينه برآورده خواهد کرد. دقت داشته باشيد که در اين حالت، امکان نصب دو يا چند قفل هم براي اين نوع درب ها وجود دارد. زماني که اين درب ها با جوش تحت گاز به هم متصل شوند، امنيت را تا حد بسياري برآورده خواهند کرد و به همين دليل هم گفته مي شود که اين نوع دربهاي کاملا ضد سرقت هستند! براي اين نوع دربها همچنين طرح هاي مختلفي وجود دارد که از جمله آنها مي توان به دوگل لوزي، سه گل، پروانه اي و همچنين چهارگل اشاره کرد. همانطور که گفته شد، نوع سه گل آن بهترين نوع است و شما ميتوانيد به آساني براي تامين امنيت از آنها استفاده کنيد.

در نهايت مي توان گفت که نصب حفاظ فلزي آکاردئوني کاري آسان است اما شما نميتوانيد آن را خودتان و بدون مشورت يک متخصص انجام دهيد. بهترين کاري که در اين زمينه مي توانيد بکنيد اين است که از فردي که در اين زمينه متخصص است کمک بگيريد و همچنين بهترين نوع اين درب ها را براي ساختمان خود انتخاب کنيد.

جوش هايي که در اين نوع درب ها انجام مي شود معمولا جوش تحت گاز دي اکسيد کربن است که در صنعت هاي آهن از باکيفيت ترين هاست. شما ميتوانيد از فردي که در اين زمينه اطلاعات کافي را دارد خريد خود را انجام دهيد و ضمن اينکه حفاظ فلزي آکاردئوني خود را متناسب با ساختمان انتخاب مي کنيد، هر آنچه بدان نياز داريد نيز به شما گفته خواهد شد.

 

 

 

آموزشی...
ما را در سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : انواع,حفاظ,آکاردئونی,محافظ,درب,ساختمان, نویسنده : kavoosifar exam55 بازدید : 178 تاريخ : سه شنبه 29 بهمن 1398 ساعت: 19:59

از نرده محافظ آهني طرح دار پنجره چه ميدانيد؟

همانطور که ميدانيد، آسان ترين راهي که ميتوان توسط آن امنيت خانه و ساختمان خود را حفظ کنيد استفاده از حفاظ پنجره و درب است. در اين بين اما در سال هاي اخير تعداد انواع اين نوع حفاظ ها بسيار بيشتر از گذشته شده است. شايد در گذشته تنها از حفاظ هاي چوبي و يا آهني استفاده مي شد اما امروزه نرده محافظ آهني طرح دار پنجره نيز به ليست حفاظ هايي که در حفظ امنيت ساختمان مورد استفاده قرار ميگيرند اضافه شده است. اگر شما هم با حفاظ پنجره  و انواع آن آشنايي نداريد در اين بخش با ما همراه شويد.

نرده محافظ آهني طرح دار پنجره چيست؟

زماني که صحبت از نرده محافظ آهني طرح دار پنجره به ميان مي آيد بدون شک شما هم ياد فلزاتي مي افتد که شباهت بسياري به آهن دارند. در واقع تصور شما تا حدي هم درست است. فرفورژه از فلز ساخته مي شود اما عموما رنگ آن سياه است و ميتوان گفت که صنعتي که فرفورژه را توليد مي کند در واقع يک تلفيق از هنر و صنعت است. شما ميتوانيد در انواع حفاظ هاي فرفورژه زيبايي و همچنين ظرافت را ببينيد که با توليد محصولات صنعتي ايجاد شده اند. اين نوع حفاظ ها معمولا پس از اينکه به طور کامل مورد بررسي هاي امنيتي قرار مي گيرند به اين بازار عرضه مي شوند. توليد فرفورژه به عنوان حفاظ هاي پنجره چندين سال است که باب شده است چرا که تصور عام بر اين بود که اين نوع حفاظ ها امنيت لازم را ندارد اما همانطور که استفاده از نرده محافظ آهني طرح دار پنجره رو به افزايش است ميتوان گفت که امنيت نيز در ساختمان ها افزايش يافته است.

محصولاتي که به عنوان نرده محافظ آهني طرح دار پنجره به فروش مي رسند معمولا به دو صورت توليد مي شوند که شامل نوع صنعتي که توليد کارخانه است و نوع صنفي خواهند شد. نوع صنفي معمولا توسط جوشکار در کارگاه ها توليد مي شود. ميتوان گفت که اما توليدات صنفي در اين زمينه بسيار بيشتر است و خريداران نيز معمولا توليدات صنفي را به صنعتي ترجيح مي دهند. دليل اين امر اين است که توليدات صنفي معمولا داراي امنيت بيشتري هستند و چون به صورت دستي جوش داده شده اند محکم تر اند. شما به ويژه اگر از فردي مطمئن در اين زمينه خريد خود را انجام دهيد خواهيد ديد که کيفيت نوع صنفي و نوع صنفعتي نرده محافظ آهني طرح دار پنجره قابل مقايسه نيست.

چرا نرده محافظ آهني طرح دار پنجره؟

حال سوالي که پيش مي آيد اين است که وقتي شما ميتوانيد از انواع حفاظ هاي پنجره آهني استفاده کنيد چرا بايد نرده محافظ آهني طرح دار پنجره را انتخاب کنيد. اين محصولات در سال هاي اخير به جاي نرده هاي استيل و سنگ هاي قلياني جايگزين شده اند، همچنين استفاده از آن ها در نرده پنجره به جاي نرده هاي فلزي نيز افزايش يافته است. اما دليل اين امر چيست؟

محصولات فرفورژه نسبت به ساير محصولات قيمت مناسب تري دارند. البته اين قيمت مناسب تر باعث نمي شود که شما در کيفيت اين نوع از محصولات دچار ترديد شويد بلکه آنچه بايد بدانيد اين است که قيمت اين نوع نرده ها در مقايسه با قيمت انواع آهني بهتر است. در سال هاي اخير با توجه به رشدي که در زمينه تکنولوژي هاي مربوط به جوشکاري ايجاد شده است، استفاده از اين نوع حفاظ ها نيز با امنيت بيشتري همراه است.

کيفيت نرده محافظ آهني طرح دار پنجره چگونه است؟

شايد اصلي ترين عاملي که باعث مي شود فرفورژه طرفداران بسياري داشته باشد اين است که اين نوع محصولات معمولا دارا کيفيت هاي بسيار خوبي هستند. نخستين بخشي که يک خريدار به آن دقت خواهد کرد نيز همين کيفيت است. در واقع اگر نياز مشتري توسط اين نوع نرده ها برآورده نشود، ممکن است که ترجيح بر استفاده از نرده پنجره آهني و يا استيل باشد. البته افزايش استفاده از نرده محافظ آهني طرح دار پنجره در سال هاي اخير نشان دهنده اين است که اين محصولات شانس بسياري را براي انتخاب داشته اند و کيفيت آن ها نيز تاييد شده بوده است که توانسته اند تا اينجا پيشروي کنند و جاي خود را در ميان محصولات مختلف باز کنند.

کيفيت نرده بالکن شايد در جد نرده هاي آهني نباشد اما ما به شما تضمين مي دهيم که استفاده از اين نوع محصولات هم ميتواند به اندازه محصولات آهني براي شما کاربردي باشد. آنچه بايد بدان دقت کنيد اين است که اين نوع نرده ها هم کم از نرده هاي آهني ندارند. البته شايد تنوع محصولات آهني به مراتب بيشتر باشد. همانطور که در بخش هاي گذشته به آن پرداختيم انواع مختلفي از نرده هاي آهني وجود دارد که شما ميتوانيد از آن ها براي حفظ امنيت خانه خود استفاده کنيد. در اين بين  حفاظ پنجره ساختمان نيز براي شما همين کار را خواهد کرد و شما ميتوانيد تا حد بسيار زيادي در هزينه هاي خود صرفه جويي کنيد.

طراحي هاي نرده محافظ آهني طرح دار پنجره چگونه است؟

نکته اي که در اين بخش مي خواهيم به شما بگوييم اين است که عده بسياري معمولا به جاي اينکه از نرده فرفورژه استفاده کنند به دنبال استفاده از نرده هاي آهني هستند. ميتوان گفت که برخي از اين افراد اينطور بيان مي کنند که نرده فرفورژه داراي تنوع بيشتري نسبت به نرده هاي معمولي است. آنچه شما بايد بدانيد اين است که اين نوع نرده ها معمولا داراي انواع مختلفي هستند و نمي توان گفت که نرده هاي فرفورژه تنها به يک شکل ساخته مي شوند. اين نوع نرده ها نيز داراي اشکال و انواع مختلفي هستند که شما ميتوانيد بنا به سليقه خود آنها را انتخاب کنيد.

اغلب افرادي که ميخواهند از نرده براي زيبايي ساختمان خود استفاده کنند اينطور مي گويند که اين کار باعث مي شود که نماي ساختمان آن ها مانند گذشته نباشد. شايد در روزهاي گذشته اين نوع حفاظ ها تنها به يک شکل توليد ميشوند اما امروزه تنوع آن ها به حدي زياد است که شما ميتوانيد انواع مختلفي از آن ها را به راحتي خريداري کنيد و زيبايي نماي ساختمان خود را نيز حفظ کنيد. هرچند استفاده از اين نوع نرده محافظ آهني طرح دار پنجره ميتواند زيبايي نما را بسيار بيشتر از آهن ايجاد کند اما هنوز هم عده اي تصور مي کنند که اشکال آن ها محدود است.

براي اطلاع از قيمت قيمت حفاظ شاخ گوزني در کرج با ما در تماس باشيد.

 

 

 

 

آموزشی...
ما را در سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : از,نرده,محافظ,آهنی,طرح,دار,پنجره,چه,میدانید؟, نویسنده : kavoosifar exam55 بازدید : 191 تاريخ : دوشنبه 21 بهمن 1398 ساعت: 2:22

همه چيز درباره قيمت حفاظ شاخ گوزني در کرج

قيمت حفاظ شاخ گوزني در کرج بدون شک شما هم ميدانيد که يکي از مهم ترين راه هاي برقراري امنيت در خانه استفاده ازحفاظ شاخ گوزني است.

در اين بين قيمت حفاظ شاخ گوزني در کرج هم يکي از مهم ترين نکاتي است که بايد به آن دقت کنيد

چرا که شما توسط اين حفاظ ها امنيت را براي ساختمان خود ايجاد مي کنيد

و در صورتي که دچار هرگونه مشکل باشند، شما هم دچار مشکل خواهيد شد.

قيمت حفاظ شاخ گوزني در کرج

قيمت حفاظ شاخ گوزني در کرج  از جمله عوامل مؤثر بر انتخاب انواع حفاظ شاخ گوزني

انتخاب حفاظ نخل مرداب در واقع دربرگيرنده نکات بسياري مي شود.

زماني که شما ميخواهيد يک حفاظ را انتخاب کنيد بايد بدانيد که به درستي بايد پول بسياري خرج کنيد

تا بتوانيد امنيت را الي مرز زيادي برآورده کنيد. هرچقدر هم که شما خرج هاي اکثريت را براي حفاظ در عقيده بگيريد

برگزيدن شما نيز گوناگون تر خواهد شد.

البته بايد بدانيد که هزينه هاي اضافي هم خوب نخواهد بود.

در اين دسته شما را با عوامل کارساز در گزينش نوع حفاظ شاخ گوزني آشنا کنيم.

قيمت حفاظ شاخ گوزني در کرج يکي از مهم ترين عواملي است که بايد به آن دقت کنيد.

کاربري حفاظ هم زياد مهم است.

شما بايد امنيت حفاظ شاخ گوزني را حفظ کنيد.

بايد در اين زمينه گزينش هاي خود را به دقت بررسي کنيد.

بلندي و وانگهي پيچيدگي هايي که در اين گويه وجود دارد

به شما اجازه خواهد عدل که کار خريد و فروش حفاظ شاخ گوزني را به آساني انجام دهيد.

اگر شما حتي در يک محل امن هم در ميان شهر حيات کنيد دست شما باز است

که حفاظ هاي ساده اي همانند حفاظ هاي سرنيزه اي بهره‌گيري کنيد.

اگر شما در خارج از شهر حيات مي کنيد، حفاظ شاخ گوزني مي تواند شامل شاخ گوزن و يا نيزاري مي شود.

شما همچنين مي توانيد از حفاظ هاي وزين نيز استفاده کنيد.

 

قيمت حفاظ شاخ گوزني در کرج بسته به چه عواملي است؟

در واقع زماني که شما ميخواهيد حفاظ شاخ گوزني را خريداري کنيد

همانند بخش هاي ديگر بايد به سليقه مالک اين است

که بايد به آن دقت کنيد و به حقيقت حفاظ هاي ديواري براي زيباتر کردن ساختمان مورد کاربرد پيمان مي گيرند

پس بايد به خاصيت هاي متنوع آن دقت کنيد.

شما بايد در حين خريد حفاظ شاخ گوزني به نکته ها و خاصيت هاي اين نوع حفاظ ها هم مشخص کنيد.

ويژگي هاي متنوع از آنگونه موارد ذيل مي توانند در خريد حفاظ شاخ گوزني داراي اهميت باشند.

قيمت حفاظ شاخ گوزني در کرج در واقع به نکات بسياري بستگي دارد که از جمله آن ها ميتوان به جنس نرده اشاره کرد.

 جنس حفاظ يکي از مهم ترين موارد در قيمت حفاظ شاخ گوزني در کرج است

همانطور که گفتيم  نزديک  همه حفاظ هايي که در شهر وجود دارند از جنس فولاد و يا آهن هستند.

آنچه که بايد بدان دقت کنيد اين است که علاوه بر جنس حفاظ، ارتفاع حفاظ هم ميتوانيد متفاوت باشد

اما معمولا حفاظ شاخ گوزني با ارتفاع بين يک متر لغايت يک متر و نصف ساخته مي شود.

ارتفاع به واقعيت از جمله مهمترين بخش هايي است که روي بها حفاظ ها اثر گذار خواهد بود.

ضمن اينکه شما ميتوانيد بلندي هاي مختلفي را برگزيدن کنيد

اين نکته هم داراي اهميت است که بلندي بايد به گونه اي باشد که امنيت ساختمان را حفظ کند.

 

تراکم و گونه حفاظ و قيمت حفاظ شاخ گوزني در کرج

تراکم حفاظ به درستي با به کارگيري ميله دردهاي عمودي در هر متر متفاوت است.

هرچقدر که تراکم بالاتر باشد ميله هاي عمودي به هم کم و بيش تر خواهد بود.

تراکم ذيل به معني فاصله بيشتر ميله ها خواهد بود. هرچقدر که تراکم کمتر باشد،

خرج هاي مربوط به ساخت حفاظ هم پايين تر خواهد بود.

تراکم اين گونه حفاظ ها مايه امنيت زياد بيشتر خواهد شد و زيبايي زيادي هم خواهد بود.

حفاظ شاخ گوزني به انواع مختلفي بخش بندي مي شود

که از آنگونه آنها مي نا به طرح هاي سرنيزه اي، شاخ گوزني و وانگهي بوته اي، نيزاري و ليليوم است.

نرده حفاظ شاخ گوزني

يکي از رايج ترين انواع حفاظ هايي که مورد کاربرد قرار مي گيرد حفاظ شاخ گوزني است.

اين گونه نرده ها به راستي به دليل شباهت زيادي که به شاخ گوزن دارند به اين اسم شهرت مکشوف اند.

خرج اين گونه نرده ها نسبت به ديگر نرده ها بالاتر است.

هرچند که براي اين محصولات به راستي محدوده قيمت مشخصي هستي ندارد

و مي توان گفت که بها نرده ها به شمار شاخه، پهنا و ارتفاع آنها پيوستگي دارد.

اين گونه حفاظ شاخ گوزني معمولا برتري هاي بسياري دارد

که از آنگونه آنها ميتوان به امنيت بالاي آن ها اشاره کرد.

عبور از بالاي اين حفاظ ها تقريبا  غيرممکن است و ميتوان گفت که خمکاري هاي که رو به بيرون است

و وانگهي در جهت هاي مختلف قابل استعمال خواهند بود.

همانطور که گفتيم زيبايي هاي اين گونه از حفاظ ها در واقع از بزرگترين برتري هاي آن هاست.

مزيتي که شما ميتوانيد با رنگ آميزي هاي زيبا آن را دو چندان کنيد.

حفاظ شاخ گوزني سرنيزه اي و قيمت حفاظ شاخ گوزني در کرج

يکي از اجناس حفاظ شاخ گوزني، حفاظ آهني است.

اين گونه حفاظ ها در برگيرنده ميله هاي عمودي است.

حفاظ سرنيزه اي اما احد از انواع نوستالژيک حفاظ ها به احصاييه مي آيد

که همه ما آنها را ميشناسيم.

همچنان مي طاقت گفت که مشتري هاي پروپا قرصي هم هستي دارد.

اين محصول هاي حفاظتي اما براي کاربران به گونه ها مختلف ساخته خواهد شد.

اين محصول حفاظتي در اندازه هاي مختلفي ساخته مي شوند

که از آنگونه آنها ميتوان به ارتفاع ??? متري، ??? متري و وانگهي ??? متري اشاره کرد.

 

نرده حفاظ شاخ گوزني ساده

نرده بارو حفاظ ساده هم گرد از انواعي است که بايد آن را مورد بهره‌گيري قرار دهيد.

از آنگونه مدل هاي زياد کاربردي هم در اين گويه باره استفاده پيمان مي گيرد

که در مدل هاي يک طرفه، دو طرفه و سه طرفه توليد خواهد شد.

همگي افرادي که در اينجا براي شما مي سازند، مدلهايي که در اين زمينه وجود دارد،

از طراحي هاي ساده برخوردار هستند. همانطور که ميدانيد

گونه ها باستاني ترين از اين نرده ها نيز وجود دارد که ميله هايي عمود بودند

که سر آن به يک تيغه سرنيزه اي ختم خواهد شد.

استفاده از اين نوع حفاظ ها در گونه ها ديوارها مورد احتياج است

لغايت بتوان در اين زمينه امنيت را برپايي کرد. اگر شما هم ميخواهيد حفاظ شاخ گوزني را خريداري کنيد

بهتر است از فضا هاي معتبر در اين گويه کاربرد کنيد تا خريد امني را داشته باشيد.

قيمت حفاظ شاخ گوزني در کرج را از فروشنده هاي معتبر بخواهيد تا دچار مشکل در اين زمينه نشويد.

 

معرفي حفاظ شاخ گوزني در کرج

حفاظ شاخ گوزني يک نوع از انواع حفاظ هاي روي ديوار است

که به جهت بالا رفتن سطح ايمني و امنيت منازل مختلف در کنار زيبايي ظاهري

و رنگ و لعابي نو بخشيدن به نماي خارجي منازل مختلف مورد استفاده واقع مي گردد.

با توجه به نوسانات مختلف قيمت ها نمي توان به طور دقيق قيمت حفاظ شاخ گوزني در کرج

يا هر شهر ديگري را اعلام نمود. با اين وجود با توجه به توليدکنندگان و

نيز نصاب هاي مختلف زيادي که در کرج وجود دارد، مي توان اذعان داشت

که قيمت حفاظ شاخ گوزني در کرج نسبت به ساير شهرهاي ديگر مقرون به صرفه تر است.

اين مقرون به صرفه بودن به دو جهت مي باشد. اولين دليل قيمت حفاظ شاخ گوزني در کرج است

که نسبت به ساير شهرهاي کشور پايين تر و مناسب تر مي باشد

و دومين دليل که هر کسي رو به خريد حفاظ شاخ گوزني در کرج مي کند،

کيفيت کار بالاي نصاب ها و توليدکنندگان کرجي است که نسبت به ساير شهرهاي

ديگر بسيار بالاتر مي باشد. وجود اين دو مولفه در کنار يکديگر سبب شده است

تا به جهت تضمين مالي و جاني منازل مسکوني خود قيمت حفاظ شاخ گوزني در کرج

را در نظر نگرفت و تنها کيفيت بالا و استقامت فوق العاده بي نظير آن را در نظر

گرفت و قيمت آن را جزء آخرين فاکتور در اين راستا دانست.


قيمت حفاظ شاخ گوزني در کرج؛ مقرون به صرفه و ايده آل

اگر قصد خريد حفاظ شاخ گوزني را به جهت تضمين امنيت و آسايش خود داريد

و مي خواهيد در عين حال که آسايش و امنيت خود را تضمين مي کنيد،

زيبايي منحصر به فردي به نماي منزل خويش ببخشيد، بايد در نظر داشته باشيد

که عوامل مختلفي است که در قيمت حفاظ شاخ گوزني در کرج

يا هر شهر و ديار ديگري موثر مي باشد که در اين بخش برآنيم

تا به برخي از اين عوامل و نکات اشاره کنيم تا بر همگان تبيين گردد

که اگر با قيمت هاي متفاوت و مختلف زيادي مواجه گشتيد، نبايستي

اين قيمت ها شما را سر در گم سازد؛ بلکه عوامل مختلفي سبب

اختلاف قيمت ها شده است که ما در اينجا براي شفاف سازي قيمت حفاظ شاخ گوزني در کرج

اين عوامل مختلف را نام مي بريم تا با ديدي باز به خريد حفاظ شاخ گوزني

يا هر نوع ديگري از حفاظ ها مبادرت ورزيد. اين عوامل عبارتند از:

?- ارتفاع و ابعاد مختلف حفاظ شاخ گوزني

اولين فاکتور در تعيين قيمت حفاظ شاخ گوزني در کرج ارتفاع و ابعاد مختلف

اين نوع از حفاظ هاست. چرا که معمولا حفاظ شاخ گوزني را در ابعاد و ارتفاع هاي

مختلفي طراحي مي کنند که هر يک از اين ابعاد مختلف در تعيين نرخ دقيق

قيمت حفاظ شاخ گوزني در کرج متفاوت مي باشد. ضمن اينکه امروزه

با توجه به ارتفاع ديوار برخي از منازل که بسيار پايين مي باشد و عبور از آن ها بسيار

راحت و بدون هيچ دردسري صورت مي پذيرد، اين دسته از افراد مي توانند

ارتفاع هاي مدنظر خود را سفارش دهند تا متناسب با ارتفاع ديوار آن ها ارتفاع حفاظ شاخ گوزني

نيز تعيين گردد تا بتوان با اندازه اي بيشتر و در قالب ابعاد وسيع تر خيال خود را از لحاظ عدم ورود

سارقين به داخل منازل آن ها تا حد بسيار زياد راحت و آسوده خاطر نمود.

پس اگر ارتفاع حفاظ شاخ گوزني بيشتر از حد استاندارد خود باشد يا از ميان ابعاد مختلفي

که در بازار وجود دارد، بزرگترين ارتفاع و وسيع ترين ابعاد را براي محافظت

از جان و مال خود روي ديوار خانه هاي خود برگزيده شود، طبيعتا قيمت آن نيز نسبت

به ارتفاع ها و ابعاد کوچک تر، کمتر مي باشد. پس توجه به اين نکته

پيش از خريد حفاظ شاخ گوزني بسيار حائز اهميت است.

توجه به نوع آهن مصرفي و ميلگرد در قيمت نهايي حفاظ شاخ گوزني


?- نوع آهن مصرفي و ميلگرد

نوع آهن مصرفي نيز تأثير بسزايي در قيمت حفاظ شاخ گوزني در کرج دارد.

ضمن اينکه اصولا در ساخت و طراحي حفاظ شاخ گوزني از ميلگرد استفاده مي شود.

هر چقدر تراکم و شلوغي اين ميلگردها با توجه به انواع و اقسام حفاظ هاي بالاي ديوار بيشتر باشد،

قيمت نهايي آن ها نيز بيشتر است. به هنگام خريد حفاظ آهني بايد در نظر داشت

که برخي از مدل هاي مختلف اين نوع از حفاظ ها از تراکم بالاتري نسبت به برخي ديگر برخوردار هستند

که اين امر به نوبه خود سبب بالاتر رفتن قيمت آن ها مي شود.

چرا که اگر تراکم و شلوغي بيشتر باشد، عبور و نفوذ کردن از آن ها بيشتر خواهد بود

و در صورتي که تراکم کم باشد، ممکن است يک سارق حرفه اي با توجه به تعداد کم ميلگردهاي

به کار گرفته شده در حفاظ هاي آهني به راحتي آن ها را کنار زده و خود را

به درون ساختمان ها وارد سازد و زحمت چندين ساله يک فرد را به يکباره

به يغما ببرد. بنابراين توجه به تعداد ميلگرد و تراکم کم و زياد آن ها در حفاظ شاخ گوزني

نيز از ديگر علل بالا و پايين آمدن قيمت هاست. اگر در جايي قيمتي پايين تر

از قيمت حفاظ شاخ گوزني در کرج مشاهده کرديد، حتما تراکم و شلوغي

ميلگردهاي به کار رفته شده در آن ها و نيز تعداد ستون هاي به کار رفته شده

در آن ها را با شلوغي هاي بسيار زيادتر و ستون هاي بيشتر حفاظ شاخ گوزني

در کرج مقايسه کنيد و خيلي عجولانه با توجه به قيمت پايين اقدام به خريد

نکنيد و پول خود را صرف حفاظ هاي بي کيفيت با تراکم پايين نکنيد؛

بلکه با هزينه اي نه چندان بيشتر آسايش و آرامش را براي خود به ارمغان آوريد.

?- توجه به وزن آهن

وزن آهن به کار گرفته شده در حفاظ شاخ گوزني هر چقدر بيشتر باشد،

طبيعتا قيمت آن نيز به مراتب بيشتر خواهد شد. بنابراين به هنگام خريد

حفاظ شاخ گوزني مي بايست به اين نکات توجه شود. چرا که تجربه ثابت کرده است

برخي از مشتريان بلافاصله با اعلام قيمت پايين تر برخي از توليد کنندگان

رو به خريد محصول توليدي آن ها مي برند بدون آنکه وزن آهن به

کار رفته شده در هر يک از اين حفاظ ها را در نظر بگيرند.
بنابراين به طور کلي قيمت حفاظ شاخ گوزني در کرج با توجه به تراکم

بالا، وزن بيشتر، تعداد ستون هاي بيشتر، کيفيت و کارايي بالاتر، جنس

خوب و استاندارد، رنگ بندي هاي متنوع تر، نصب راحت تر و

نسبت به ساير مکان هاي ديگر مقرون به صرفه تر مي باشد.

 

 

آموزشی...
ما را در سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : همه,چیز,درباره,قیمت,حفاظ,شاخ,گوزنی,در,کرج, نویسنده : kavoosifar exam55 بازدید : 183 تاريخ : جمعه 18 بهمن 1398 ساعت: 14:02

قبل از هر چيز بگوييم که براي توليد اين کيف پارچه حتماً نبايد اصول ساخت رو بلد باشيد

فقط کافي است الفباي توليد و ساخت را بدانيد.

در اين پست طرز توليد يک کيف پارچه اي ساده اما شيک را مي آموزيد.

در اين آموزش ساخت گوشه هاي کناري و جيب بيروني براي کيف بخوبي توضيح داده شده

و به همين خاطر يک نوع اصول خياطي هم محسوب مي شود.

الگوي اين کيف طوري طراحي شده که مي توانيد اندازه آن را هرچقدر که بخواهيد افزايش دهيد.

کيفي که در تصاوير بالا مي بينيد 38 در 38 سانتيمتري است و ميتواند پاسخگوي بسياري از نيازهاي شما باشد.

کيف با پارچه جين دوخته شده اما ميتوان از هر نوع پارچه محکم و بادوام ديگر استفاده کرد.

دقت کنيد که اندازه پارچه اصلي و آستر با توجه به ابعادي که براي کيف انتخاب کرده ايد، تغيير ميکند.

 

  • دو تکه 90 سانتيمتري از پارچه اصلي (جين، کرباس، کتان و ...)
  • دو تکه 90 سانتيمتري از پارچه آستر (کتان، پشمي، ابريشمي و ...)
  • اتو و تخته اتو
  • قيچي، کاتر، خط کش، موکت برش
  • سنجاق
  • قلم خياطي
  • چرخ خياطي
  • نخ و سوزن

اگر در اولين مرحله يعني بريدن پارچه ها دقت نکنيد،

مطالب مرتبط : ( توليدي کيف در تهران )

کارتان در مراحل بعد بي نتيجه باقي مي ماند. قبل از بريدن همه پارچه ها را اتو کنيد.

براي دوخت کيف پارچه اي بايد تکه هاي پارچه زير را ببريد:

  • دو تکه از پارچه اصلي با ابعاد 66 در 35.5 سانتيمتر
  • دو تکه از پارچه آستر با ابعاد 66 در 35.5 سانتيمتر
  • يک تکه از پارچه آستر و پارچه اصلي با ابعاد 22.8 در 22.8 (براي جيب)
  • دو تکه از پارچه اصلي با ابعاد 15.2 در 60.9 سانتيمتر (براي دسته ها)

سعي کنيد تا جايي که مي توانيد لبه هاي پارچه ها را دقيق و مرتب ببريد تا کار دوخت دشوار نشود.

براي دوختن جيب روش هاي مختلفي وجود دارد و ما از روشي استفاده کرده ايم

که يک آستر هم براي جيب در نظر گرفته ميشود. دو تکه پارچه اي که براي جيب کيف بريده ايد

را برداريد و آنها را روي هم قرار دهيد (طوري که روي پارچه به سمت داخل باشد).

سه طرف پارچه ها را با سنجاق بهم وصل کنيد. سنجاق ها را بصورت عمودي

قرار دهيد مطابق تصوير) تا قسمتي که دوخته نمي شود، مشخص باشد.

بعد از دوختن جيب از طريق اين سوراخ جيب را برمي گردانيم.

مطالب مرتبط : ( توليدي کيف )

دوختن جيب را با فاصله نيم سانتيمتري از کنار اولين سنجاق عمودي شروع کنيد

و به سمت سنجاق بعدي حرکت کنيد. ابتدا و انتهاي دوخت ها را بست بزنيد.

بعد از اينکه دور جيب را دوختيد، جيب را برگردانيد تا روي آن به بيرون باشد.

همانطور که مي بينيد دهنه جيب باز است. دو سر پارچه را طوري به سمت داخل تا کنيد

که اين لبه جيب هم با ساير لبه ها تراز باشد. حالا اين قسمت را خوب اتو کنيد.

حالا قسمت باز بالاي جيب را هم بدوزيد. فاصله نيم سانتيمتري از محل سنجاق ها را هم درنظر داشته باشيد.

جيب را يکبار ديگر اتو کنيد.

دو پارچه اي که براي دسته هاي کيف پارچه بريده ايد را برداريد و آنها را از وسط تا کنيد.

دقت کنيد که پشت پارچه بايد به سمت بالا باشد. هر دو پارچه را خوب اتو کنيد تا يک خط وسط آن بيفتد.

حالا تاي پارچه را باز کنيد و دو لبه پارچه را به سمت وسط تا کنيد. دوباره بندها را اتو کنيد.

حالا يکبار ديگر بند را از وسط تا کنيد و دوباره اتو بزنيد.

 

مطالب مرتبط : ( توليدي کيف در تهران )

بند را زير چرخ بگذاريد و دوختن را شورع کنيد. بست زدن و درنظر گرفتن حاشيه دوخت را فراموش نکنيد.

يکي از دو تکه اي که از پارچه اصلي بريده ايد را برداريد و آن را طوري روي سطح کارتان بگذاريد که روي آن به سمت خودتان باشد.

حالا بايد جيب را روي اين پارچه قرار دهيد.

بهتر است جيب با بالا و پايين 7.6 سانتيمتر و از لبه ها 21 سانتيمتر فاصله داشته باشد.

محل جيب را مشخص کنيد و آن را با سنجاق سر جايش ثابت کنيد.

حالا بايد جيب را دقيقاً از محل دوخت به پارچه بدوزيد. دو طرف و پايين جيب را بدوزيد و بالاي آن را باز بگذاريد.

دو تکه پارچه بيروني کيف را طوري روي هم قرار دهيد که روي آنها به سمت داخل باشد.

پايين و دو طرف پارچه ها را با سنجاق بهم وصل کنيد.

مطالب مرتبط : ( توليدي کيف زنانه )

قبل از شروع دوخت مطمئن شويد که بالاي جيب به سمت بالاي کيف است.

دوخت کيف را از بالاي سمت راست شروع کنيد و به سمت پايين حرکت کنيد

و به سمت چپ ادامه دهيد. دوخت را با فاصله مناسب از لبه پارچه انجام دهيد.

وقتي دوخت پارچه تمام شد،

سنجاق ها را باز کنيد و پارچه را اتو بزنيد.

گوشه هاي اضافي را ببريد و با استفاده از قيچي مخصوص حاشيه ها را مرتب کنيد.

در اين مرحله نبايد پارچه را برگردانيد و بگذاريد پشت و رو باقي بماند.

همين مراحل را براي آستر هم تکرار کنيد اما آستر را برگردانيد و آن را اتو کنيد.

آستر را داخل پارچه بيروني کيف پارچه اي قرار دهيد؛ طوريکه روي پارچه به سمت بالا باشد.

همانطور که در تصوير مي بينيد لبه هاي آستر را تا کنيد و آن را به سمت داخل حرکت دهيد.

حالا دسته هايي که درست کرده ايد را برداريد و و آنها را مثل تصوير سوم شکل دهيد.

دسته ها بايد به يک شکل خم شده باشند و سر آنها مسطح باشد.

مطالب مرتبط : ( توليدي کيف )

دسته ها را از طرف رو بين پارچه بيروني و آستر قرار دهيد. دقت کنيد

که سر دسته ها با لبه هاي کيف تراز باشد و حدود 17.5 سانتيمتر در داخل کيف قرار داشته باشد.

دسته ها را در همين حالت سنجاق کنيد. حواستان باشد که دسته را به يکي از دو طرف کيف سنجاق کنيد

و سنجاق از آستر و پارچه طرف ديگر کيف عبور نکند.

همين مراحل را براي دسته ديگر تکرار کنيد تا کيف براي دوخت دسته ها آماده شود.

لبه بالايي کيف را با سنجاق بزنيد و حواستان باشد سنجاق ها از طرف ديگر کيف رد نشوند.

سنجاق هاي بين دسته ها را بصورت عمودي قرار دهيد تا مشخص شود کدام قسمت ها را نبايد بدوزيد.

در ادامه کار کيف را از طريق قسمت هاي دوخته برمي گردانيم.

وقتي سنجاق ها را زديد، لبه کيف را زير پايه فشار چرخ خياطي قرار دهيد.

به اين ترتيب لبه سمت راست پايه راهنماي حاشيه دوخت تان مي شود.

از سنجاق پاييني عمودي شروع کنيد و به سمت سنجاق بالاي آن حرکت کنيد. شرو و پايين دوخت را هم بست بزنيد.

سنجاق هاي کيف را باز کنيد و آستر را از قسمتي که هنوز ندوخته ايد، بيرون بکشيد.

اينکار را به آرامي انجام دهيد و عجله نکنيد. وقتي آستر کاملاً بيرون آمد،

پارچه بيروني را هم به رو برگردانيد. کيف را صاف کنيد و اتو کنيد.

همانطور که مي بينيد يک سوراخ همچنان روي کيف وجود دارد. آستر را از اين سوراخ داخل کيف کنيد و دوباره کيف را اتو کنيد.

قسمت باز کيف پارچه اي را روي سر ميز اتو قرار دهيد و لبه بالايي کيف را اتو کنيد.

وقتي کيف را کاملاً اتو کرديد و همه لبه هاي آن را صاف کرديد،

دور کيف را يکبار بدوزيد تا کارتان با لبه ها تمام شود و سوراخ بالاي کيف هم بسته شود.

براي اينکه شکل بهتري داشته باشد و لبه هاي آن تيزتر باشند،

بايد لبه هاي آن را صاف کنيم و آنها را بدوزيم. قبل از شروع کار کيف را برگردانيد تا آستر آن رو به بيرون باشد.

گوشه کف کيف را در دست بگيريد و آن را طوري صاف کنيد که يک مثلث شکل بگيرد.

وقتي مطمئن شديد لبه ها و حاشيه ها با هم تراز هستند، اين قسمت کيف را اتو کنيد.

يک خط کش برداريد و آن را در امتداد مثلث قرار دهيد و يک خط 16.5 سانتيمتري روي آن علامت بزنيد.

فرقي نمي کند علامت تان چقدر از مثلث را کوتاه کند. زير اين خط را سنجاق بزنيد چرخ خياطي را تنظيم کنيد

و روي اين خط را بدوزيد. ابتدا و انتهاي دوخت تان را کوک بزنيد.

حالا اين لبه را ببريد. مي توانيد با ابزار مخصوص لبه ها را برش بدهيد تا رشته رشته نشود.

کيف پارچه اي آماده است و مي توانيد از آن استفاده کنيد. اين نوع کيف پارچه اي

نياز چنداني به زيپ ندارد اما مي توانيد يک بند يا چسب براي درب آن بگذاريد.

 

آموزشی...
ما را در سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : طرز,تولید,یک,کیف,پارچه,ای,ساده,اما,شیک, نویسنده : kavoosifar exam55 بازدید : 377 تاريخ : پنجشنبه 17 بهمن 1398 ساعت: 19:32

کتاب مسافر تنها

مسافر تنها، کتابي است به قلم رمان‌نويس و شاعر آمريکايي، جک کرواک؛ او در اين اثر خود با زباني شاعرانه شرح زندگي در جاده و سفرهايش را در آمريکا، مکزيک و مراکش گردآورده است. کرواک نخستين گاوبازي عمرش را درحالي‌که بر موتور قطار ايستاده و قطار به‌سرعت از زمين‌هاي پوشيده از کاکتوس مي‌گذرد، مي‌بيند؛ خود را با نبض زندگي شبانه در نيويورک هماهنگ مي‌کند؛ در قله‌هاي سفيد از برف شمال غرب آمريکا دفن مي‌شود؛

بر سقف خانه‌اي روشن و گرم از طلايي آفتاب در طنجه‌ي مراکش مي‌لمد و شيفته‌ي تپه‌ي مونمارتر پاريس و کليساي سفيد و زيباي سکره‌کر مي‌شود؛ جک کرواک با شرح تمام تجربياتش به ما نشان مي‌دهد که زندگي انسان‌ها بر اين کره‌ي خاکي بي‌نهايت متنوع است. سفرهاي کرواک هم‌چنين نشان‌دهنده‌ي فلسفه‌ي او در زندگي است؛ او براي ارضاي روح سرزنده و ماجراجويش قدم در جاده نهاده است.

«شب‌هاي زيادي را به فکر کردن درباره‌ي ستاره‌ها گذراندم و حال به اين مي‌انديشم که ستاره‌ها کلمه‌اند و تمام جهان‌هاي نا شمردني کهکشان راه شيري کلمه‌اند و همين جهان هم کلمه است؛ و فهميدم که مهم نيست کجا باشم؛ در اتاقي کوچک مملو از افکار گوناگون يا ميان اين دنياي بينهايت کوه‌ها و ستاره‌ها، تمام آن اتاق و اين ستاره و کوه‌ها در ذهن من جا مي‌گيرند.»

شايد يک يا دو فصل طول بکشد تا تماماً جذب کتاب شويد. جک کرواک که بنا مي‌کند به گفتن از قطارها، به‌وضوح مي‌توانيد علاقه‌ي او نسبت به قطارها را حس کنيد و عشق او آن‌قدر ملموس و شديد است که مخاطب را به کتاب سنجاق مي‌کند.

کرواک در اين اثر خود مجموعه‌اي از داستان‌هايش را در طول سفرهايش به آمريکا، مکزيک، مراکش، پاريس و لندن آورده است. با مطالعه‌ي قسمتي که کرواک از تجربياتش در اروپا مي‌گويد، شايد گمان کنيد که کار او را بتوان با آثار هنري ميلر و جورج اورول مقايسه کرد؛ اما تجربيات کرواک، سفرهايش، تمام کليساها و نقاشي‌هايي که شيفته‌ي آن‌ها است، به‌مراتب عرفاني‌تر هستند.

«پاريس به‌سان بانويي است اما لندن مردي است مستقل که در ميخانه‌اي ايستاده پيپش را چاق مي‌کند.»

کرواک يکي از بخش‌هاي کتاب را به شرح دوراني اختصاص مي‌دهد که مي‌بايست به‌عنوان ديدبان آتش بالاي برجکي ديدباني مي‌داد و مطمئن مي‌شد زميني در آتش نمي‌سوزد. بازخواني چنين تجربه‌اي حتماً جالب است. نويسنده در کتاب مسافر تنها از شيوه‌ي جريان سيال ذهن استفاده کرده است؛ پس اگر فيلم «در جاده» را پسنديديد، اين کتاب هم راضي‌تان خواهد کرد.

قسمت‌هاي زيادي از کتاب ممکن است تکراري باشند؛ نويسنده شايد در بخش‌هايي پرگويي کرده باشد اما «مسافر تنها» بازهم پنجره‌ي کوچکي است به روي داستاني که پشت داستان‌ها است و از همين رو مطالعه‌اش خالي از لطف نيست. برگردان فارسي کتاب «مسافر تنها» اثر جک کرواک به قلم سلماز بهگام و از انتشارات ورا روانه‌ي بازار شده است.

مشاهده کتاب : https://www.cavack.com/Item/37179

 

آموزشی...
ما را در سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : مسافر,تنها, نویسنده : kavoosifar exam55 بازدید : 150 تاريخ : پنجشنبه 17 بهمن 1398 ساعت: 15:17

رمان رستاخيز، اثر رمان‌نويس نامي روس، لئو تولستوي است که در سال ???? به چاپ رسيد. رستاخيز را آخرين اثر داستاني بلند تولستوي مي‌دانند. تولستوي در اين رمان به شرح داستان نجيب‌زاده‌اي مي‌پردازد که سعي دارد رنج و مشقتي را که سال‌ها قبل بر دخترک رعيتي وارد آورده که سبب شده تا کار دخترک درنهايت به زندان سيبري بکشد جبران کند. نگاه تولستوي به رستگاري و رسيدن به آن از طريق عشق و بخشش، و محکوم دانستن خشونت در اين رمان بر ديگر موضوعات قالب است.  رستاخيز داستاني روان‌شناختي است که با زبان خودماني از احساس گناه، خشم و بخشش سخن مي‌گويد و درعين‌حال به بيان اوضاع اجتماعي مردم روسيه در اواخر قرن نوزدهم ميلادي نيز مي‌پردازد؛ رمان رستاخيز آيينه‌ي خشم تولستوي نسبت به نا عدالتي‌هاي دنيايي که در آن مي‌زيست نيز هست.

«هر انسان و موجود زنده‌ي ديگري اين حق را دارد که مزه‌ي شادي را در جواني بچشد.»

اين اثر تولستوي نصف رمان جنگ و صلح و دوسوم رمان آناکارنينا حجم دارد؛ از هر نظر اثري حماسي است و شايد بتوان آن را بحث‌برانگيزترين رمان تولستوي دانست چراکه پشتوانه‌اش، موضوعات قوي سياسي و مذهبي است. عجب داستاني! تولستوي اين رمان را در سال ????، در روسيه و تحت رهبري تزار نيکولاي دوم و در دوران سرکوب شديد مخالفان به نگارش درآورد. داستان در اتاق دادگاه آغاز مي‌شود و ديري نمي‌گذرد که خواننده به درون روايتي عميق و تکان‌دهنده کشيده شود؛ روايتي از سيستم قضايي ناکارآمد و ناعادل، فقر و ثروت که هرکدام در يک سر اين طيف جا خوش کرده‌اند و مردي که با خود در نزاع است و از جايگاه خوب اجتماعي‌اش براي بهره‌کشي از ديگران استفاده مي‌کند.

آن مرد، پرنس دميتري نخليودوف نام دارد؛ کسي که براي قضاوت به دادگاه احضار مي‌شود و درنهايت وحشت متوجه مي‌شود که يکي از سه نفري که در دادگاه محاکمه مي‌شوند، کاتيوشا است؛ دختر جوان و زيبايي که خود او در دوران خدمتش در ارتش فريبش داد، دامنش را لکه‌دار کرد و درنهايت قساوت رهايش کرد. دميتري متوجه مي‌شود که کاتيوشا در فاحشه‌خانه‌اي کار مي‌کرده و در آنجا به‌قصد دزدي به يک مشتري زهر خورانده است، که البته هنوز مشخص نيست که او گناهکار است يا خير.

لئو تولستوي در رمان رستاخيز از انبوه شخصيت‌هاي گوناگون که هرکدام با چيره‌دستي شخصيت‌پردازي شده‌اند، استفاده مي‌کند تا چشم‌اندازي از اوضاع زندگي مردم روسيه در آن زمان به مخاطب خود هديه کند؛ مردمي که هم رعيت ميانشان هست، هم مجرم، هم اشراف‌زاده و هم سياست‌مداران متمول، هم نگهبانان زندان و هم وکيل.

دميتري با ديدن دختر به خاطراتش در گذشته کشيده مي‌شود و مي‌فهمد که دختر را حقيقتاً دوست مي‌داشته و حالا با ديدن اوضاع دخترک تا گردن در احساس گناه فرورفته و قصد دارد به هر طريقي که شده او را در اين پرونده ياري دهد. دميتري متقاعد مي‌شود که دختر بي‌گناه است و تلاش مي‌کند او را از وضعيت بدي که در صورت گناهکار شناخته شدن در زندان سيبري انتظارش را مي‌کشد، نجات دهد. او حتي حاضر است زندگي پرزرق‌وبرقش را فدا کند تا براي نجات کاتيوشا در کنارش باشد و حتي از او درخواست ازدواج نيز مي‌کند اما کاتيوشا نمي‌پذيرد. نخليودوف از جايگاه اجتماعي‌اش براي پرده‌برداري از فساد و دورويي طبقه‌ي اشراف استفاده مي‌کند و بناي نا عدالتي را به لرزه درمي‌آورد.

سفر روان‌شناختي دميتري در رمان رستاخيز تا حد زيادي برجسته است؛ خواننده با پيش رفتن داستان شاهد است که ديميتري از مردي پوچ و راحت‌طلب به انساني داراي عزم پولادين و احساسات لطيف و انسان‌دوست تبديل مي‌شود. ديميتري همچنان که به ملاقات کاتيوشا، که در زندان منتظر است تا ببيند سرنوشت برايش چگونه رقم مي‌خورد، مي‌رود داستان ديگر زندانيان را نيز مي‌شنود که در هيچ‌کدام از عدالت خبري نيست. دميتري نه‌تنها به کمک کاتيوشا، که به کمک آن‌ها نيز برمي‌خيزد. شرايط براي کاتيوشا نيز به همين منوال است؛ او ديگر به نا عدالتي که در حقش روا شده اهميتي نمي‌دهد و دميتري را وسيله‌اي براي کمک به ديگران قرار مي‌دهد. زندان او را تغيير داده و دميتري هم به‌وضوح مي‌داند که دختري که هم‌اکنون روبه روي او است ديگر به کسي که پيش‌ازاين مي‌شناخت شباهتي ندارد.

تولستوي داستان‌گوي قهاري است که واقعيت خشن را با گرماي محبت و عشق ترکيب مي‌کند. دو چيزي که سبب مي‌شود رمان رستاخيز تولستوي اين‌چنين بي‌نقص باشد يکي شخصيت‌پردازي‌هاي بي‌بديل اوست و ديگري نثر روان و سيال اثر؛ باوجوداين دو ويژگي خيلي سخت مي‌شود کتاب را زمين گذاشت.

رمان رستاخيز آن سرعت آثار هيجاني را ندارد اما به‌هيچ‌وجه نمي‌توان گفت که فضاي آرامي دارد؛ تنها چيزي که مي‌توان درباره‌ي اين اثر گفت اين است که همه‌چيزش به‌اندازه است و در کل بدون شک يکي از شاهکارهاي ادبيات روسيه است.

 

آموزشی...
ما را در سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : رمان,رستاخیز, نویسنده : kavoosifar exam55 بازدید : 161 تاريخ : چهارشنبه 16 بهمن 1398 ساعت: 10:38

چاپ استيکر و کاربردهاي آن به همراه نکات فني

چاپ استيکر

چاپ استيکر

استيکر لايه نازکي از جنس پي وي سي مي‌باشد که پشت آن چسبدار بوده است.

  • جايگزين ارزان قيمتي براي کاغذهاي ديواري به شمار ميرود.
  • يکي از متريالهاي بسيار کاربردي در زمينه چاپ و تبليغات فضاي خارجي و داخلي محسوب مي‌شود.
  • مي‌توانند طرحهايي زيبا بر روي ديوار و يا مکانهايي چون اتوبوس، خودروهاي سواري، نمايشگاهها و غيره ايجاد کنند.

ويژگيهاي استيکر

  • قابل شستشو
  • دکوراسيوني زيبا با صرف هزينه کم
  • امکان نصب بر روي انواع سطوح با جنس : ” رنگ روغن، پلاستيک، گچ، مولتي کالر، شيشه، آينه، چوب (MDF)، درب اتاق، کمد، يخچال و غيره

انواع استيکر

  • شيشه اي :استيکرهاي شيشه‌اي براي مصارف خاص مي‌باشند و همانند شيشه از دو طرف ديد دارند.
  • شيري : استيکر شيري از محبوبيت بالاتري برخوردار است و رنگ زمينه سفيد دارد.

اين نوع که پشت آن چسبنده بوده براي مصارفي هم‌چون؛

  • چاپ و تبليغات روي بدنه اتوبوس، روي ماشين، کاميون، وانت و کاميونهاي پخش محصولات
  • چاپ و تبليغات روي قطار
  • چاپ و تبليغات روي درب و کف فروشگاهها و پاساژها
  • چاپ و نصب روي ديوارهاي رنگ شده(ديوار منازل، شرکتها و مؤسسات)
  • چاپ بر روي يخچالهاي صنعتي و خانگي
  • چاپ روي شيشه سوپر مارکت‌ها
  • چاپ و تبليغات روي بدنه و داخل مترو

و به طور کلي تمامي محل‌هايي که سطح صاف و صيقلي دارند، کاربرد دارد.

نکاتي در مورد استيکر

  • قبل از نصب ابتدا محل مورد نصب بايد تميز شود و در صورت امکان ابتدا شسته و سپس استيکر نصب شود.
  • طرحهايي که روي استيکرها اجرا مي‌شود نسبي و تقريبي است و مي‌توان آن‌ها را با فاصله در فضاي بيشتري جا داد.
  • براي زيبايي بيشتر استيکرها مي‌توان به تناسب مکان مورد نظر آنها را بصورت عمودي و افقي نصب نمود.
  • نصب استيکر بسته به نوع کاربرد و فضاي مورد استفاده آن به طرق متفاوتي چاپ مي‌گردد.
  • اگر قرار باشد استيکر در فضاي باز مورد استفاده قرار گيرد و روي بدنه وسايل نقليهاي همچون اتوبوس يا کاميونت يا قطار نصب شود، بايد از نوع مرغوب و با کيفيت آن استفاده نمود زيرا بايد مقاومت زيادي در برابر نور آفتاب، باران و انواع شستشوها داشته باشد.
  • هم‌چنين جوهرهاي مورد استفاده در توليد آن‌ها بايد مرغوب باشند زيرا جوهرهاي نامرغوب بعد از حدود 2 تا 3 ماه پاک شده و استيکر کهنه به نظر مي‌رسد.

نکته اي در رابطه استيکرهايي که روي اتوبوسها نصب مي‌شود

در رابطه با استيکرهايي که روي اتوبوسها نصب مي‌شود موضوع کمي پيچيده‌تر است، به اين دليل که اتوبوسهاي شرکت واحد به طور مرتب در هر هفته يک بار نوبت کارواش دارند و به دليل آلودگي هوا و نشستن هالهاي از روغن روي بدنه، آن‌ها را با اسيد رقيق شده شستشو مي‌دهند، و اگر جوهرهاي استفاده شده هنگام چاپ نامرغوب باشند، رنگ آنها توسط اسيد رقيق شده پاک مي‌گردد.

ادامه مطلب : چاپ استيکر

مشاوره ، سفارش آنلاين چاپ و استعلام قيمت با مشاوران ما

پيشنهاد مي کنيم براي دريافت اطلاعات بيشتر در  زمينه هاي مختلف چاپ از مقالات ديگر  و ويدئو هاي سايت بازديد کنيد و براي دريافت مشاوره  با ما در تماس باشيد.      ( شماره هاي تماس مجموعه  02177335593 , 09101400024 )

براي مشاهده سايت و سفارش آنلاين روي لينک هاي زير کليک کنيد :

 

آموزشی...
ما را در سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : چاپ,استیکر,و,کاربردهای,آن,به,همراه,نکات,فنی, نویسنده : kavoosifar exam55 بازدید : 173 تاريخ : چهارشنبه 9 بهمن 1398 ساعت: 9:25

آشنايي با حفاظ آهني درب آپارتمان

حفاظ آهني درب آپارتمان امروزه استفاده از حفاظ هاي مختلف به عنوان يکي از اجزاي اصلي

در ايجاد امنيت براي خانه و ساختمان شما به حساب مي آيد.

حفاظ آکاردئوني يکي از انواع حفاظ هايي است که به صورت مشبک ساخته مي شود

که عمدتا لوزي و و از جنس آهن هستند. اين نوع حفاظ ها معمولا به عنوان يک درب ضد سرقت استفاده مي شوند.

و باعث مي شوند که شما بتوانيد حتي زماني هايي که در منزل حضور نداريد امنيت را تا حد زيادي ايجاد کنيد.
حفاظ آکاردئوني در واقع يک حائل امنيتي و يک جدا کننده است.

که براي جلوگيري از به هدر رفت فضا مورد استفاده قرار مي گيرد.

اين نوع حفاظ ها معمولا به شما اجازه مي دهند که از به هدر رفت فضا نيز جلوگيري کنيد.

و همچنين ايجاد مزاحمت را نيز در مکان هايي مانند درب هاي ورودي و پاساژ ها کاهش مي دهد.

حفاظ آکاردئوني عموما از جنس فلزات و آهن است و به همين دليل هم ميتواند يکي از مهم ترين بخش ها در حفظ امنيت باشد.

 

توليد حفاظ آهني درب آپارتمان

درب هايي که به عنوان حفاظ آکاردئوني توليد مي شوند معمولا داراي انواع مختلفي هستند.

و توسط شرکت هاي مختلف توليد مي شوند.

اين نوع درب ها معمولا با جوش هاي مخصوصي به هم متصل مي شوند تا بتوانند امنيت را به خوبي ايجاد کنند.

شما همچنين امکان نصب يک يا چندين قفل را نيز خواهد داشت.

در بسياري از موارد، اين نوع درب ها براي منازلي که درب هاي ضد سرقت دارند نيز مناسب است.

چرا که اغلب ديده مي شود که اين نوع درب ها نيز توسط سارقين شکسته مي شود.

و آن ها مي توانند به آساني وارد خانه شما شوند.

حفاظ آکاردئوني آهني آپارتمان

درب آکاردئوني اما در طرح هاي گوناگوني موجود است که از جمله آنها ميتوان به دوگل لوزي، سه گل، .پروانه اي و همچنين چهارگل و کلاسيک اشاره کرد.

دقت داشته باشيد که در بين تمامي انواع اما مناسب ترين نوع طرح، سه گل است.

که امنيت آن تضمين شده خواهد بود و شما ميتوانيد با خيال راحت از آن استفاده کنيد.

در موارد ديگر، طرح ها ميتواند بسته به سليقه شما متفاوت باشد و آنچه که ميخواهيد را بايد از فروشنده درخواست کنيد.
حفاظ آکاردئوني اما با رنگ هاي الکترواستاتيک کوره اي رنگ آميزي مي شوند.

که بهترين از نظر کيفيت، پوشانندگي و همچنين ماندگاري است.

شايد تصور کنيد که رنگ حفاظ آکاردئوني تنها به مشکي محدود مي شود.

اما اينطور نيست و اين نوع حفاظ ها در رنگ هاي مشکي مسي، قهوه اي سوخته، سفيد و همچنين سفيد نقره اي در اختيار مشتريان قرار مي گيرد.

بهترين راه براي اينکه بتوانيد قيمت درب آکاردئوني را حساب کنيد اين است.

که ارتفاع درب را در عرض آن ضرب کنيد و حاصل به دست آمده را در قيمت در هر متر مربع ضرب کنيد.

دقت داشته باشيد که اين کار را ميتوانيد براي درب هايي که قيمت آن ها نسبتا زياد خواهد شد.

انجام دهيد و هزينه هاي خود را محاسبه کنيد.

امروزه يکي از مهم ترين نکات در انتخاب اين نوع درب ها اين است.

که شما بتوانيد نياز خود را برطرف کنيد و اين کار امکان پذير نخواهد بود الي با اينکه اين نياز با هزينه هاي شما يکي باشد.

نکات انتخاب حفاظ آکاردئوني

نکات بسياري در زمينه انتخاب حفاظ آکاردئوني وجود دارد که از جمله آنها مي توان به موارد زير اشاره کرد.

انواع حفاظ آکاردئوني

?? اين نوع حفاظ ها نبايد کمتر از سه گل و يا سه لوزي باشند.

دقت داشته باشيد که انواع استاندارد اين نوع درب ها در واقع همين سه گل است.

که به شما اجازه مي دهد امنيت را ايجاد کنيد و از ورود سارقين جلوگيري خواهد کرد.

البته استفاده از اين نوع حفاظ ها به دليل سنگيني وزن آن ها باعث مي شود.

که درب به آساني باز و بسته نشود که اين امر به نوبه خود در ايجاد امنيت تاثيرگذار است.
?? با اينکه گفته مي شود داراي امنيت بسياري است.

اما باز هم شما بايد از قفل محکم و ايمن در اين زمينه استفاده کنيد.
?? قسمت ريلي اين نوع درب ها بايد روان باشند.
?? دقت کنيد که حفاظ آکاردئوني شما پرچ هاي محکم و مرغوبي داشته باشد.
?? پروفيل هاي حفاظ آکاردئوني را به خوبي بررسي کنيد تا از جنس آهن هاي ضايعاتي نباشند.
?? باز و بسته شدن درب ها نبايد با سروصدا همراه باشد.

نحوه خريد حفاظ درب  آکاردئوني منزل

در زمينه خريد و نصب حفاظ آکاردئوني شما ميتوانيد از افرادي کمک بگيريد که متخصص در اين زمينه هستند.

اين افراد در واقع امکاني را براي شما فراهم خواهند کرد که ميتوانيد توسط آن هرآنچه که نياز داريد را خريداري کنيد.

و در نهايت بتوانيد کار نصب را نيز به آساني انجام دهيد.
پيش از خريد حفاظ آکاردئوني، بايد به مشاوره هايي که در اين زمينه انجام مي شود دقت کنيد.

آنچه بايد بدانيد اين است که اين مشاوره ها در واقع به شما اجازه مي دهند.

که بهترين نوع حفاظ آکاردئوني را براي ساختمان خود انتخاب کنيد.

بعضا ديده مي شود که استفاده از اين نوع حفاظ ها براي ساختمان شما مناسب نخواهد بود و شما بايد انواعي ديگر را انتخاب کنيد.

در نتيجه ميتوان گفت که بهترين نحوه خريد حفاظ آکاردئوني به صورت حضوري و با مشاوره خواهد بود.

البته اگر شما امکان مشاوره هاي غيرحضوري را نيز داريد ميتوانيد از اين نوع حفاظ ها خريد و استفاده کنيد.

اما با توجه به ميزان درخواست شما ميتواند اين پروسه زمان بر باشد.

 

 

آموزشی...
ما را در سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : آشنایی,با,حفاظ,آهنی,درب,آپارتمان, نویسنده : kavoosifar exam55 بازدید : 217 تاريخ : شنبه 28 دی 1398 ساعت: 22:04

انتخاب بهترين آرايشگاه و مزون لباس عروس

 

يکي از رويايي ترين شب ها براي هر دختر خانم و آقا پسري مي تواند شب عروسي باشد. با اين حال طبيعتا انتخاب مزون لباس عروس و خريد اين لباس مي تواند از مهمترين بخش هاي برگزاري اين جشن باشد. در اينجا به شما پيشنهاد مي کنيم که از طريق سايت بيا تو عروسي بهترين مزون هاي لباس عروس در تهران را مشاهده نماييد و به راحتي براي برگزاري عروسي خود برنامه ريزي کنيد.

مزون لباس عروس

جشن عروسي يکي از جشن هاي بسيار مهم براي هر فرد مي باشد به طوري که اين شب مي تواند رويايي ترين و خاص ترين شب زندگي دختر خانم ها و پسرها باشد. با اين حال بدون شک لازم است در انتخاب لباس عروس دقت زيادي شود زيرا عروس خانم قرار است در اين شب، رويايي ترين لباس را بر تن کند. با اين وجود مشاهده مي‌ شود که در تمامي دنيا لباس عروس وجه تمايزهايي با ديگر لباس هاي مهمانان دارد و اولين چيزي که از ظاهر عروس در مراسم به چشم مهمانان مي آيد، لباس انتخابي عروس خانم است. اين موارد موجب شده است که حساسيت خانم ها در انتخاب مزون لباس عروس بسيار بالا برود از اين رو ما در سايت بيا تو عروسي سعي کرده ايم بهترين انواع مزون لباس عروس در تهران را معرفي کرده و همچنين به نکات مهم در هنگام انتخاب لباس عروس اشاره کنيم.

2yrx_m2.jpg

نکات مهم در هنگام مراجعه به مزون لباس عروس

هنگامي که شما قرار است به مزون لباس عروس مراجعه کنيد و براي شب عروسي خود لباس شيک و بي نظير خريداري کنيد يکي از مهمترين مواردي که در ابتدا بايد در مورد آن تصميم بگيريد، خريد يا اجاره کردن لباس عروس مي باشد. به طوري که بسياري از افراد ممکن است اقدام به خريد لباس عروس کنند و افرادي نيز اقدام به اجاره اين لباس مي نمايند که اين امر بسته به سليقه شما مي باشد. پس از اين امر بايد توجه داشته باشيد که حتما مزوني که انتخاب مي ‌کنيد داراي لباس هاي آماده متنوع در سايزهاي مختلف باشد تا بتوانيد بهترين لباس مد نظر خود را انتخاب کنيد.

اگر دوست داريد در شب عروسي مانند الماس بدرخشيد و بهترين لباس را بر تن داشته باشيد بهتر است مزوني را انتخاب کنيد که نمونه کار آن را قبلا ديده ايد و يا در مراجعه به اين مزون بايد لباس هاي آماده اي که موجود است را به درستي مورد بررسي قرار داده و نوع پارچه و دوخت را تشخيص دهيد. نکته بسيار مهم ديگر در هنگام مراجعه به مزون لباس عروس مشخص کردن بودجه است زيرا با توجه به متنوع بودن انواع لباس عروس موجود در مزون ها قيمتي که براي هر لباس ها ارائه مي شود مختلف خواهد بود که شما بايد متناسب با هزينه اي که قرار است بپردازيد آن را انتخاب کنيد.

 

بهترين مزون هاي تهران

همانطور که گفته شد انتخاب مزون لباس عروس از مهمترين موارد در هنگام برگزاري جشن عروسي مي باشد. لازم است بدانيد يکي از بهترين مزون هاي لباس عروس موجود در تهران مزون ايران الماس که در جردن، بالاتر از ميرداماد، بن بست آناهيتا، پلاک ?، طبقه اول، واحد ? قرار دارد، مي باشد. ديگر مزون لباس عروس، پيشنهادي مزون عروس دلبر است که ارائه دهنده بهترين لباس هاي عروس ايراني و خارجي است که در وليعصر، خيابان امير اکرم، خيابان لبافي نژاد، خيابان برادران مظفر، نبش کوچه ماه، پلاک ?? واقع شده است. مزون حديث منوچهري، مزون لباس عروس فوزيه، مزون عروس پيفون، گالري ژينو، لباس مجلسي و عروسي نايريکا، مزون وندا و مزون عسلي نيز از ديگر مزون هاي پيشنهادي بيا تو عروسي مي باشد.

انتخاب آرايشگاه مناسب

علي رغم اينکه براي برگزاري عروسي باشکوه و بي‌ نظير لازم است در انتخاب مزون لباس عروس دقت زيادي داشته باشيد، طبيعتا انتخاب سالن زيبايي و آرايشگاه عروس خوب نيز مي‌ تواند در باشکوه برگزار شدن بهترين روز زندگي شما تاثيرگذار باشد. ترجيحا بهتر است که اين آرايشگاه در نزديک محل باغ يا تالار عروسي باشد. براي اينکه بتوانيد بهترين آرايشگاه را انتخاب کنيد در اولين مورد مي توانيد از طريق سايت بيا توعروسي و يا ديگر سايت هاي اينترنتي بهترين آرايشگاه ها را که در اطراف محل زندگي و کار شما وجود دارد شناسايي کرده و سپس به محل مربوطه رفته و به نحوه کار و برخورد آرايشگر با مشتري توجه کنيد. همچنين براي انتخاب آرايشگاه مناسب لازم است که به تجربه آرايشگر توجه کنيد. همچنين توجه داشته باشيد بهتر است يک ماه قبل از عروسي، آرايشگاه را انتخاب کرده و قرارداد را ببنديد زيرا با اين کار دغدغه بزرگ شما حل شده و مي‌ توانيد يکي از اساسي ترين کارها را انجام شده بدانيد. از طرفي با نظر اين آرايشگر مي توانيد در طول اين مدت کمي به خود برسيد و براي بهترين شب زندگي آماده شويد.

ليست آرايشگاه هاي تهران

همانطور که تعدادي از بهترين انواع مزون لباس عروس تهران در سايت بيا تو عروسي معرفي شده است، لازم است بدانيد يکي از بهترين آرايشگاه هاي شرق تهران سالن زيبايي فيروز ابرو و ميکروپيگمنتيشن سارا مي باشد اين مرکز تخصصي داراي ? گواهينامه بين المللي بوده و فرصت استثنايي به شما مي دهد تا زيباترين شب زندگي را به يادماندني تجربه کنيد. سالن زيبايي پرديس، خدمات ابرو شبنم رحيمي، سالن زيبايي گلاريس، سالن زيبايي سرمه، سالن زيبايي کيميا رضايي، سالن زيبايي گل ها، سالن زيبايي لي لي رضايي، سالن زيبايي ايرانا، سالن زيبايي ليليوم سرخ، سالن هورا بهاجي، سالن زيبايي عروس آريايي، سالن زيبايي غزاله حيدري و غيره نيز از ديگر آرايشگاه هاي ممتاز تهران هستند که در سايت بيا توعروسي معرفي شده اند و براي شما مي توانند انتخابي بي نظير باشند.

 

ساير خدمات بياتوعروسي

علاوه بر آنچه در خصوص انتخاب مزون لباس عروس و انتخاب آرايشگاه مناسب گفته شد لازم است بدانيد در سايت بيا تو عروسي خدمات ديگري براي برگزاري هرچه بهتر اين جشن ارائه مي شود. به طوري که شما مي توانيد بهترين فروشگاه هاي لوازم مراسم عقد و مزون هاي سفره عقد و عروسي را در اين سايت مشاهده کنيد. تشريفات مجالس عروسي که توسط شرکت هاي مختلف صورت مي ‌گيرد نيز توسط اين سايت به شما معرفي مي شود. همچنين شما مي توانيد بهترين آتليه را براي عکاسي شب عروسي تان انتخاب کنيد. جالب است بدانيد اگر به دنبال آتليه کودک مناسب در تهران نيز هستيد بايد توجه داشته باشيد که در اين سايت ليست بهترين آتليه هاي کودک تهران نيز موجود مي باشد.

 

 

آموزشی...
ما را در سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : انتخاب,بهترین,آرایشگاه,و,مزون,لباس,عروس, نویسنده : kavoosifar exam55 بازدید : 187 تاريخ : سه شنبه 24 دی 1398 ساعت: 23:19

درب‌ اتوماتيک شيشه‌ ميرال مغازه و ويژگي هاي آن

حتما تاکنون انواع مختلف درب اتوماتک  را ديده‌ايد، درب‌هايي شيک و زيبا در طرح‌هاي مختلف و براي مصارف گوناگون. درب اتوماتيک انواع مختلفي دارد؛ درب اتوماتيک شيشه‌ ميرال و غير شيشه‌اي. درب‌هاي اتوماتيک غير شيشه‌اي معمولا به عنوان درب پارکينگ‌ها، درب ورودي کارخانه‌ها و … مورد استفاده قرار مي‌گيرد. اما درب‌هاي اتوماتيک شيشه‌اي براي مصارف مختلف مانند درب ورودي مغازه ها، پاساژ‌ها، بيمارستان‌ها، دفاتر، ادارات و … استفاده مي‌شود.

ما در آنلاين دُر به برسي انواع مختلف درب‌هاي اتوماتيک شيشه‌اي مي‌پردازيم و اطلاعات کامل و جامعي در مورد آن ارائه مي‌دهيم. درب اتوماتيک تلسکوپي  يا کشويي و درب اتوماتيک دايره‌اي از جمله درب‌هايِ اتوماتيکِ شيشه‌ايِ توليد شده هستند که براي مصارف مختلف مورد استفاده قرار مي‌گيرند. البته درب‌هاي اتوماتيک ديگري نيز وجود دارند که براي مصارف مختلف توليد و عرضه مي‌گردند که از ذکر آنها صرف نظر مي‌کنيم.

ويژگي‌ درب‌هاي اتوماتيک

  1. عايق حرارتي: درب اتوماتيک به دليل عملکرد سريع خود هنگام باز و بسته شدن درب، مانع از هدر رفت انرژي در فصول سرد و گرم سال مي‌شود. حالت خودکار و اتوماتيک بودن درب در حين باز و بسته شدن نکته مهم و تاثير گذار در هدر رفت انرژي است.
  2. عايق صوتي: هنگامي که درب به طور کامل بسته است، مانع از نفوذ سرو صداي خارج از مجموعه ساختمان به داخل و بر عکس خواهد شد. که اين ميزان صدا توسط دستگاه‌ها و ابزارهاي اندازه گيري ميزان صداي محيط قابل سنجش است. البته ميزان جلوگيري از ورود سر و صداي مزاحم به درون، بستگي به نوع شيشه‌هاي استفاده شده در ساخت درب اتوماتيک دارد. عموما درب‌هاي اتوماتيک ساخته شده با شيشه لمينت نسبت به شيشه سکوريت و ساير شيشه‌ها عايق صوتي مناسبتري هستند.

آنلاين دُر نماينده رسمي فروش انواع درب اتوماتيک شيشه‌اي است. فروش انواع درب اتوماتيک آنلاين دُر ، درب اتوماتيک آچيلان دُر و ... با موتور هاي قوي و اپراتور آلماني و ايتاليايي در شرکت آنلاين دُر به فروش ميرسد. علاوه بر آن درب اتوماتيک گِرد و گَردان نيز در شرکت آنلاين دُر موجود ميباشد و بنا به نياز خود ميتوانيد هر مدل را انتخاب و خريداري نماييد.. در صورتي که قصد خريد هر مدل از درب‌هاي اتوماتيک را داريد با کارشناسان ما در بخش فروش در تماس باشيد.  شرکت آنلاين دُر عرضه کننده انواع درب اتوماتيک شيشه‌ اي با قيمت‌هاي مقرون به صرفه و خدمات پس از فروش معتبر مي‌باشد. قيمت درب اتوماتيک شيشه‌اي عموما متاثر از قيمت شيشه مورد استفاده در ساخت آن است. همان طور که قبلا ذکر شد شيشه‌هاي مورد استفاده در ساخت درب اتوماتيک شيشه‌اي از نوع شيشه سکوريت و يا شيشه لمينت مي‌باشد. که قيمت اين شيشه‌ها بر روي قيمت درب اتوماتيک شيشه‌اي تاثير مستقيم دارد.

ترجمه مقاله توسط مهام ترجمه

 

----------------------------------

لينک فيلم در آپارات

https://www.aparat.com/v/3v0CX

 

 

آموزشی...
ما را در سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : درب‌,اتوماتیک,شیشه‌,میرال,مغازه,و,ویژگی,های,آن, نویسنده : kavoosifar exam55 بازدید : 191 تاريخ : دوشنبه 16 دی 1398 ساعت: 2:03

حفاظ شاخ گوزني، ايمن ترين حفاظ براي محافظت از ساختمان

حفاظ شاخ گوزني همانطور که از اسم آن پيدا است از ساختار شاخ گوزن الهام گرفته است. حفاظ شاخ گوزني به دليل انشعابات گسترده تر، تيز و متراکم تر، ايمن ترين و مناسب ترين حفاظ براي محافظت از ساختمان محسوب مي شود. حفاظ هاي ساختمان روي ديوار ساختمان نصب مي شوند و ضمن افزايش ارتفاع ديوار ساختمان، ساختمان را از ورود افراد غريبه و سارقين محافظت مي کنند. سارقين و افراد غريبه با مشاهده حصار شاخ گوزني روي ديوار به هيچ عنوان جسارت بالا رفتن از آن را نخواهند داشت زيرا آنها به خوبي مي دانند در صورت بالا رفتن از ديوارهايي که مسلح به حفاظ شاخ گوزني هستند، قطعا صدمه و آسيب خواهند ديد و نيزه هاي بي رحم اين شاخ گوزني جراحت چندين شمشير را بر روي بدن آنها خواهد گذاشت و در نهايت منجر به مرگ آنها خواهد شد. چه بسا ايستادن در کنار حفاظ شاخ گوزني نيز  خطرناک و غير ممکن است چه برسد به بالا رفتن از آن!

17rx_s2.jpg

حفاظ شاخ گوزني

تفاوت حفاظ شاخ گوزني با حفاظ هاي ميله­اي قديمي

حفاظ هاي ميله­اي قديمي به علت طراحي ساده تر و ضخامت کم تر، در کنار نازيبا بودن، ايمني کمتري نسبت به بالا رفتن افراد غريبه و سارقين از آن دارند زيرا سارقين با کمي دقت و بريدن و خم کردن ميله­هاي نازک آن و حتي در بعضي موارد با کمک گرفتن از آن مي توانند به راحتي از آن ها عبور کنند.، ولي اين معايب، در مورد حفاظ شاخ گوزني صدق نمي کند، زيرا اين حفاظ در کنار طراحي بصري زيبا و چشم نواز آن، ضخامت مناسب و استانداردي دارد و در تمام زوايايش مجهز به نيزه هاي تيز و برنده مي باشد و به بي رحم ترين شکل ممکن به فردي که قصد بالا رفتن از آن را داشته باشد (البته در صورتي که بتواند در کنار آن بايستد!) جراحات جبران ناپذيري وارد مي کند.

qcp7_s1.jpg

حفاظ شاخ گوزني بوته اي

کيفيت و زيبايي حفاظ شاخ گوزني

اين حفاظ هاي شاخ گوزني مدرن در طرح ها، اندازه ها و رنگ هاي مختلفي وجود دارند واز اين رو با انواع مختلف طراحي نماي ساختمان نيز سازگار مي باشند. همچنين حفاظ هاي شاخ گوزني بسيار با کيفيت هستند و رنگ آنها از نوع کوره اي الکترواستاتيک مي باشد به هيچ عنوان رنگ آنها از بين نمي رود و هرگز زنگ نمي زنند. همچنين اين حفاظ هاي شاخ گوزني به دليل قرار گرفتن انشعابات تصادفي آن (که همانند ساختار شاخ گوزن است) در بالاي ساختمان، همانند شاخه هاي بي برگ درخت که گويي در پشت ساختمان قرار دارند به نظر مي رسند و از اين نظر داراي منظره طبيعي مي باشند. از زيباترين حفاظ هاي شاخ گوزني، مي توان حفاظ دو رنگ ليليوم را نام برد که با داشتن گل هاي بي رحم تيز و برنده آن حداکثر حفاظت و زيبايي را درکنار هم براي مصرف کنندگان با سليقه به ارمغان مي آورد.

تنوع حفاظ شاخ گوزني

از انواع حفاظ شاخ گوزني مي توان حفاظ شاخ گوزني، بوته اي، نيزار و ليليوم را نام برد که به ترتيب از راست به چپ قيمت آن نيز بيشتر است. از اين ميان حفاظ شاخ گوزني پايين ترين قيمت را به خود اختصاص داده است و در ميان مصرف کنندگان از محبوبيت بالاتري برخوردار است. در مدل هاي ديگر علاوه بر امنيت بالاتر بر روي زيبايي آنها نيز طراحي انجام شده است تا بتواند سليقه هاي مختلف را پوشش دهد. حداقل ارتفاع حفاظ شاخ گوزني بسته به ارتفاع ديوار و نوع حفاظ شاخ گوزني مورد استفاده متغير خواهد بود.

 

حفاظ شاخ گوزني نيزار

عوامت تاثيرگذار بر قيمت حفاظ شاخ گوزني

قيمت اين حفاظ هاي شاخ گوزني نسبت به امنيت بالايي که براي ساختمان ايجاد مي کنند بسيار پايين و به صرفه مي باشد. حتي در مواردي که ديوار ساختمان کوتاه مي باشد، بالابردن ارتفاع ديوار با حفاظ شاخ گوزني از بالا بردن آن با مصالح ساختماني به صرفه تر است. عوامل زيادي در قيمت حفاظ شاخ گوزني موثر هستند که از جمله آن مي توان به کيفيت جوشکاري، خمکاري و رنگ آن، تراکم آن، ارتفاع و اندازه آن و ضخامت ميله ­هاي فولادي آن (داراي حداقل ضخامت 9 ميليمتري و بالاتر) اشاره کرد.

 طبيعي است که هرچه مدل حفاظ شاخ گوزني پيچيده تر باشد، کيفيت جوشکاري آن بهتر باشد (جوشکاري توسط گاز دي اکسيد کربن)، رنگ آميزي آن از نوع کوره اي الکترواستاتيک و با پودر با کيفيت باشد، تراکم (مختص حفاظ شاخ گوزني)، ارتفاع، اندازه و ضخامت بيشتري داشته باشد ايمني آن نيز بالاتر خواهد بود و طبيعتا قيمت بالاتري خواهد داشت. جوشکاري توسط گاز دي اکسيد کربن نسبت به جوشکاري الکترود جوشکاري قوي تري است براي حفاظ شاخ گوزني بايد از مستحکم ترين جوشکاري، يعني جوشکاري تحت گاز دي اکسيد کربن استفاده شود. زيرا در صورت استفاده از جوشکاري الکترود براي حفاظ شاخ گوزني، احتمال جدا شدن شدن ميله ها از محل جوشکاري وجود دارد و در نهايت خسارات مالي جبران ناپذيري به شما وارد مي کند. بنابراين خريد حفاظ شاخ گوزني با کيفيت و داراي ضمانت، اهميت ويژه اي دارد.

 

npza_s3.jpg

حفاظ شاخه گوزني زيباي ليليوم

اهميت غير قابل انکار حفاظ شاخ گوزني

از آنجايي که مي دانيم محصولات تقلبي فراواني با حيله قيمت پايين تر در بازار وجود دارند و همينطور با توجه به اهميت غير قابل انکار حفاظ شاخ گوزني براي محافظت از ساختمان ها در برابر ورود افراد غريبه و سارقين، طبيعتا خريد حفاظ شاخ گوزني با ضمانت، از يک فروشگاه معتبر نيز اهميت دوچندان خواهد داشت و خيال شما را از بابت کيفيت خريدتان آسوده مي کند.

کارشناسان ما پس از بازديد از ساختمان شما، متراژ، نوع، تراکم و ... مناسب براي شما را که بيشترين امنيت مورد نياز شما را برايتان به ارمغان بياورد و با بودجه و سليقه شما سازگار باشد به شما توصيه خواهند کرد. همچنين بايد خاطر نشان کرد که با توجه به امنيت بالاي اين حفاظ هاي شاخ گوزني حتي نصب اين نوع حفاظ ها نيز کار خطرناکي است و بهتر است خودتان اقدام به نصب آن نکنيد  و نصب آن را به کارشناسان بيمه شده ما که در اين امر تبحر لازم را دارند بسپاريد

 

آموزشی...
ما را در سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : حفاظ,شاخ,گوزنی,ایمن,ترین,حفاظ,برای,محافظت,از,ساختمان, نویسنده : kavoosifar exam55 بازدید : 171 تاريخ : شنبه 14 دی 1398 ساعت: 19:55

با سيستم کرکره برقي و درب ريلي آشنا شويد

 

زماني که چند مدت از توليد و به کارگيري کرکره هاي برقي گذشته بود، استفاده کنندگان و توليد کنندگان به فکر داشتن کرکره هايي افتادند که انرژي درون فضا را هدر ندهد که اين موضوع منجر به توليد کرکره برقي هاي صنعتي شد.

 

j3sj_w4.jpg

 

که بعد از آن کرکره و درب هاي صنعتي و برقي توليد گشت که درجه عايق استفاده شده در آن بالاتر و بيشتر بود.

وجود درب و کرکره برقي، موجب آزادي عمل طراحان و معماران ساختماني براي بيشتر مانور دادن بر روي نقشه هايشان شد.

يکي از مزاياي استفاده از درب و کرکره برقي، حفظ انرژي در هواي سرد است زيرا از ورود برودت و سرما به داخل ساختمان و نفوذ انرژي گرمايي دروني به فضاي بيرون جلوگيري مي شود.

همچنين استفاده از اين وسيله در فصل هاي ديگر هم در هدر نرفتن انرژِي موثر است به خصوص که در روزهاي گرم تابستان از نفوذ انرژي گرمايي بيرون و گرم کردن فضاي داخل جلوگيري مي کند.

 

انرژي کارآيي کرکره برقي

 

 از موتور اين وسيله تامين مي شود پس با توجه به اين موضوع، بايد کرکره برقي داراي يک موتور مطمئن باشد علاوه بر اين موتور بايد به نحوي کار کند که آلودگي صوتي ايجاد نکند و مدام در صدد تعمبر آن برنياييم اما علاوه بر کارکرد موتور، نگهداري و مراقبت هاي جانبي هم در افزايش عمر کرکره برقي تاثير بسزايي دارد پس به عنوان مثال بايد توجه نمود که در وهله اول دور موتور کرکره برقي بر روي سرعت مناسب تنظيم شود زيرا در سرعت خيلي بالا و يا خيلي پايين علاوه بر آسيب ديدگي موتور، تيغه ها هم ممکن است آسيب ببينند و نيازمند هزينه بالايي براي تعمير يا تعويض باشند.

 

موتورهاي امروزي کرکره برقي مجهز به قابليت هوشمند هستند و اگر فرضا به هنگام روشن بودن و رول شدن کرکره، شي خارجي در مسير چرخش موتور قرار گيرد، به چرخيدن ادامه نمي دهد و همانجا ايست کرده و باز مي شود.

 

 

مزاياي

 

از مزاياي ديگر کرکره برقي مي توان به اين موضوع اشاره کرد که اگر در ابتدا يک بار هزينه تيغه هاي مرغوب و فوم دار را بدهيد با توجه به اينکه در برابر عواملي چون رطوبت و فرسايش و زنگ زدن مقاوم هستند، تا مدتها از هزينه تعويض، تعمير و يا رنگ کردمم تيغه ها براي زنگ نزدن معاف هستيد و اين موضوع از نظر اقتصادي قابل توجه خواهد بود.

 

باز شدن اين کرکره-برقي.php و کرکره برقي از آنجا که امنيت بالايي در ايجاد قفل آنها به کار گرفته شده بسيار سخت و تقريبا نشدني مي باشد.

اين کرکره ها در هر نوع آب و هوايي چه مرطوب و چه خشک با درجه گرماي بالا کارآيي خود را داشته و نياز کاربرانش را رفع مي کند.

عدم ورود گرد و غبار از پنجره هايي که داراي کرکره برقي هستند را هم مي توان به ليست مزاياي اين وسيله اضافه نمود.

در اين ميان تيغه هايي هم وجود دارند که با به کار بردن آنها در کرکره برقي مي توان در زمان استفاده از کرکره، طرف ديگر آن را مشاهده کرد.

در سيستم کنترل کرکره برقي مي توان به اين قابليت اشاره نمود که توانايي کنترل چندين کرکره را از سيستم اصلي اين وسيله مي توان در دست داشت.

درب ريلي براي پارکينگ

 

نقش چشمي در درب ريلي

چشمي هاي موجود در درب ريلي ها که از مادون قرمز هايي تشکيل شدند که شامل فرستنده و گيرنده هستند که به منظور مشخص کردن وضعيت باز يا بسته بودن درب ريلي طراحي شده اند و رفت و آمد ها از درب را کنترل مي کنند.  و اين چشمي سنسوري دارد که در صورت مطمئن شدن اينکه شيئي يا شخصي يا ماشيني در بين درب نيست آن را مي بندد و اگر چيزي حس کرد از بسته شدن درب جلوگيري مي کند.

نقش ريموت درب ريلي پارکينگ

اين ريموت هاي درب ريلي براي اينکه بتوان از راه دور به وسيله دستگاهي کوچک درب را به حرکت درآورد طراحي شده. با کمک آن مي توانيد درب ريلي را بسته يا باز کنيد. براي اينکه ريموت ها بتوانند کار کنند بايستي گيرنده اي در سيستم مرکزي کنترل درب ريلي وصل شود.

نقش مرکز کنترل در درب ريلي

از مهم ترين بخش هاي موجو در درب ريلي مرکز کنترل درب است که بستگي به نوع آن ندارد در همه ي آنها وجود دارد چه درب ريلي شيشه اي باشد چه کرکره برقي و درب ريلي پارکينگ، براي کنترل رفت و آمد به اين مرکز نياز است. اين جزء در حقيقت از جعبه اي تشکيل شده که نامش تابلوي فرمان است که اين جعبه شامل شاسي هايي است که به درب متصل است وسيستم کنترل فرمان مدل راديويي است که به وسيله يک ميکرو پروسسور درب ريلي کنترل مي شود.

منبع: الکتروحفاظ

 

 

آموزشی...
ما را در سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : با,سیستم,کرکره,برقی,و,درب,ریلی,آشنا,شوید, نویسنده : kavoosifar exam55 بازدید : 175 تاريخ : چهارشنبه 11 دی 1398 ساعت: 15:33

عنوان : کتاب فروشي کاواک

rik2_cavak.jpg 

خريد کتاب با موضوعات مختلف از جمله عمومي, روانشناسي,کودک و نوجوان,درسي و دانشگاهي  و غيره از فروشگاه کتاب کاواک .

داراي نماد اعتماد الکترونيک

ارسال کتاب به سرتاسر دنيا

جهت مشاهده‌ کتابها به سايت کاواک مراجعه نماييد:

https://www.cavack.com

هم‌ چنين مي‌ توانيد جهت مطالعه درمورد موضوعات مختلف از جمله معرفي و نقد کتاب,تازه‌ هاي نشر,نويسندگان, شخصيت‌ هاي برجسته و غيره به مجله‌ کاواک مراجعه نماييد:

 https:// www.mag.cavack.com/

لطفا به جمع ما در شبکه‌ هاي اجتماعي بپيونديد  #cavackonline :

اينستاگرام  https://www.instagram.com/cavackonline

تلگرام  https://t.me/cavackonline

آدرس : تهران، يوسف آباد، خيابان اسد آبادي، مابين ميدان کلانتري و کوچه سي ‌و ‌هفتم، پلاک ???، طبقه اول، واحد ?

شماره تماس : 88061153

 

 

آموزشی...
ما را در سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : فروشگاه,کتاب,کاواک,ارسال,کتاب,به,سرتاسر,دنیا, نویسنده : kavoosifar exam55 بازدید : 177 تاريخ : پنجشنبه 5 دی 1398 ساعت: 13:21

دکتر سعيد قريشي، دکتر ارتودنسي، داراي ديپلم فلوشيپ و بورد تخصصي از کشور کانادا هستند. ايشان علاوه بر تخصص در زمينه ارتودنسي براي بزرگسالان، به ارتودنسي کودکان نيز کاملا مسلط هستند. شما با خيالي آسوده مي‌توانيد ارتودنسي نامرئي خودتان را به دکتر سعيد قريشي، دندانپزشک متخصص ارتودنسي بسپاريد. براي برآورد هزينه ارتودنسي، نياز به مراجعه شما به مطب دکتر ارتودنسي وجود دارد. از سويي با توجه به نوع ارتودنسي مدنظر شما، حداقل هزينه ارتودنسي مشخص خواهد شد. به عنوان مثال، هزينه ارتودنسي براي ارتودنسي نامرئي، بسيار متفاوت از حداقل هزينه ارتودنسي ثابت براي کودکان يا ارتودنسي ديمون است.

 

i751504_.jpg

 

دکتر سعيد قريشي: دکتر ارتودنسي (دندانپزشک متخصص ارتودنسي)

دکتر قريشي در سال 1382 موفق به کسب بورد تخصصي ارتودنسي کشور و همچنين لوح تقدير از وزير بهداشت شدند. پس از آن، براي افزايش مهارت و دانش خود در زمينه ارتودنسي (ارتودنسي بزرگسالان و ارتودنسي کودکان)، به کانادا رفتند و به ادامه تحصيل در دانشگاه آلبرتا در بخش ارتودنسي پرداختند. پس از طي دوره تحصيلي خود در زمينه ارتودنسي، موفق به کسب ديپلم فلوشيپ و بورد تخصصي ارتودنسي کانادا (FRCDC) شدند.

ايشان داراي پروانه و اجازه کار در کانادا به عنوان دکتر ارتودنسي هستند. همچنين ايشان در تهران داراي سه مطب در فلکه دوم تهران پارس، ميدان فرهنگ در سعادت اباد و در بزرگراه نواب، تقاطع آذربايجان هستند. در صورتي که در شهر قم ساکن هستيد، مطب دکتر سعيد قريشي در بلوار امين، بلوار جمهوري، ميدان سپاه واقع شده است.

 

دندانپزشک متخصص ارتودنسي:

براي کسب مدرک تخصص ارتودنسي، ابتدا نياز است که متخصص مورد نظر، به کسب دانش و مهارت در زمينه دندانپزشکي مشغول شود؛ به همين دليل متخصصيني که در زمينه ارتودنسي بزرگسالان  و ارتودنسي کودکان فعاليت مي‌کنند، ابتدا دانش و مهارت لازم براي دندانپزشکي را کسب کرده‌اند و در قدم بعد مي‌توانند دندانپزشک متخصص ارتودنسي بشوند.

 

بهترين دکتر ارتودنسي در قم:

دکتر سعيد قريشي، يکي از برترين متخصص ارتودنسي در قم است. در صورت تمايل، مي‌توانيد با  شما مطب دکتر سعيد قريشي، بهترين دکتر ارتودنسي در قم، تماس حاصل فرماييد.

 

هزينه ارتودنسي:

همان‌طور که بيان نموديم، متناسب با نوع  ارتودنسي مدنظر خود هزينه ارتودنسي متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال با توجه به شرايط اقتصادي کنون، ارتودنسي نامرئي با الاينرهاي شفاف که در کشوري همچون کانادا ساخته مي‌شود، در حدود 5 هزار دلار قيمت خواهد داشت که براي  بسياري از افراد، به صرفه نيست.

 

هزينه ارتودنسي دندان در سال 98:

بسياري از مواد تشکيل دهنده و لازم براي ارتودنسي، از کشورهاي ديگر تهيه مي‌شود و به همين دليل از کاهش ارزش ريال، قيمت ارتودنسي دندان در سال 98، مستقيما اثر مي‌پذيرد. هزينه ارتودنسي دندان در سال 98 به نسبت سال 97، داراي رشد 3 تا 4 برابري در اکثر موارد بوده است.

 

هزينه ارتودنسي فک بالا و پايين:

به هنگام محاسبه هزينه ارتودنسي، به صورت معمول هزينه ارتودنسي فک بالا و پايين با يکديگر محاسبه مي‌شود. قيمت ارتودنسي فک بالا، به صورت معمول بين 2/1 تا 3/2 هزينه ارتودنسي فک بالا و پايين با يکديگر است.

 

 

 

ارتودنسي کودکان:

ارتودنسي کودکان يکي از مواردي است که نياز به تخصص جداگانه نسبت به ارتودنسي ساير سنين دارد. با توجه به فعاليت‌هاي کودکان در اين سنين و همچنين تمايل نداشتن‌شان به مراجعه به مطب پزشک، ايجاد محيطي جذاب براي کودکان و همچنين تعامل سازنده دندانپزشک متخصص ارتودنسي با کودک، عامل بسيار مهمي در جهت همکاري کودک براي بررسي و در صورت نياز، ارتودنسي دندان‌هايش است.

 

هزينه ارتودنسي کودکان (قيمت ارتودنسي کودکان):

همچون هزينه ارتودنسي که بيان نموديم، متناسب با نياز کودک شما، هزينه ارتودنسي کودکان متغير خواهد بود. در برخي مواقع تنها نياز به ارتودنسي پيشگيري است که هزينه به مراتب کمتري نسبت به ارتودنسي کودکان دارد.  در مواقعي نيز، نياز به هدگير يا ... مي‌شود که نياز به همکاري کودک در طول درمان دارد که البته بر قيمت نهايي اثر خواهد داشت.

 

مراحل ارتودنسي کودکان:

پس از انجام معاينه‌هاي مورد نياز از دهان کودک، عکس برداري OPG بايد صورت بگيرد. پس از آن، دکتر ارتودنسي، قالبي از دهان کودک تهيه مي‌کند و براي آن، ارتودنسي مدنظر را تهيه مي‌کند.

 

سخن پاياني:

دکتر سعيد قريشي، دکتر ارتودنسي همراه شما است تا علاوه بر ارائه پيشنهادات متفاوت براي هزينه ارتودنسي، ارتودنسي کودکان شما را نيز انجام دهد.

https://bit.ly/2sbjuJY

 

آموزشی...
ما را در سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : دندانپزشک,متخصص,ارتودنسی, نویسنده : kavoosifar exam55 بازدید : 152 تاريخ : دوشنبه 2 دی 1398 ساعت: 22:32

مشاوره تحصیلی تلفنی : صبح امروز جلسه فوق العاده شورای سنجش و پذیرش برگزار شد و در این جلسه با تعویق زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد سال ۹۸ به دلیل وقوع سیل در برخی نقاط کشور موافقت شد.

مشاوره

وی افزود: در این جلسه تصمیم گیری شد که جزئیات این مصوبه تا ظهر امروز از سوی سازمان سنجش کشور اطلاع رسانی شود.

به گزارش مهر، همچنین بر اساس تصمیم جلسه فوق العاده امروز مقرر شد این آزمون در تاریخ ۲۳ و ۲۴ خرداد ماه برگزار شد.

پیش از این با توجه به درخواستهای داوطلبان کنکورهای سراسری و ارشد ۹۸ در استان‌های درگیر سیل، رئیس سازمان سنجش از برگزاری جلسه فوق العاده به مهر خبر داده بود.

وی گفته بود: با توجه به وقوع سیل در برخی استان‌های کشور و همچنین در پیش بودن آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۸، بررسی وضعیت برگزاری آزمون‌های کشوری نیازمند جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو است.

وی افزود: از همین رو جلسه فوق العاده شورای سنجش و پذیرش دانشجو در روز شنبه ۲۴ فروردین ماه ۹۸ برگزار می‌شود و تصمیم نهایی در مورد برگزاری آزمون‌های سراسری سال ۹۸ اتخاذ می‌شود.

 

آموزشی...
ما را در سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : مشاوره,تلفنی, نویسنده : kavoosifar exam55 بازدید : 164 تاريخ : پنجشنبه 29 فروردين 1398 ساعت: 20:56

قیمت درب اتوماتیک09124372935 تعمیر جک ریموتی تعمیرات تخصصی درب برقی تمام نقاط تهران تعمیرات و سرویس درب های اتوماتیک پارکینگی ، کرکره برقی ،قیمت درب اتوماتیک  درب های اتوماتیک شیشه ای فروشگاهی در انواع ریلی ، دولنگه و درب های بادی قدیمی با قطعات اور جینال نصب درب اتوماتیک قیمت درب برقی مغازه  در قیمت درب اتوماتیک شیشه ای قیمت درب اتوماتیک شیشه ای قیمت درب برقی

قیمت درب اتوماتیک انواع جک درب (چینی ، آلمانی ، ایتالیایی) به صورت شبانه روزی با ضمانت کاری

قیمت درب اتوماتیک جک – برد – چشمی – ساخت ریموت جک

 قیمت درب اتوماتیک تمام قطعات نصب و قیمت تعمیر دارای گارانتی می باشد

z6fr_1.jpg

 

قیمت تعمیر درب اتوماتیک قیمت درب اتوماتیک قیمت درب برقی مغازه

فروش و قیمت نصب و تعمیرات انواع دربهای اتوماتیک کشویی قیمت فروش و نصب و قیمت تعمیرات انواع دربهای  کشویی تاشو

نیمه گرد و تمام گرد تلسکوپی با سازه های  استاندارد روز دنیا بدونه خرابی و بی صدا فروش انواع ملزومات درب شیشه ای فریم

 

قیمت درب اتوماتیک درب شیشه ای باریک و پهن در وزن مختلف و رنگهای  متنوع تعمیرات مکانیک و الکترونیک انواع برد قیمت درب اتوماتیک قیمت درب برقی مغازه پارکینگ

قیمت لوازم بردی قیمت درب اتوماتیک و پخش انواع یدکی درب شیشه ای مینا درب چندین سال در صنعت درب اتوماتیک بخصوص قیمت درب شیشه ای اتوماتیک فعال بوده است

 

 

آموزشی...
ما را در سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : نصب,ارزان,درب, نویسنده : kavoosifar exam55 بازدید : 191 تاريخ : چهارشنبه 28 فروردين 1398 ساعت: 21:31

لینک دوستان

خبرنامه